×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

برنامه ی "90" با کی روش برمیگردد


چهارشنبه 8 بهمن 1393 1:25:43 PM 

اخبار گوهردشت


 برنامه 90 با اجرا و تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور، تحلیل عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را در دستور کار دارد.

با توجه به برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 ، حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها و همچنین تعطیلی لیگ برتر فوتبال، برنامه «90» که به بررسی فوتبال داخلی می پرداخت، به مدت 44 روز تعطیل شد و جای خود را به ویژه برنامه «آسیا 2015» داد، اما پس از حذف تیم ملی کشورمان از این رقابت‌ها و بازگشت ملی‌پوشان، برنامه «90 » کار خود را با تحلیل عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شروع می‌کند.

برنامه «90» استثنائاً این هفته، پنجشنبه (9 بهمن ماه) ساعت 23 و 45 و پس از برنامه «بعضیا» از شبکه سه پخش خواهد شد و از هفته آینده طبق روال معمول خود، همان دوشنبه‌ها ساعت 22 و 30 به روی آنتن خواهد رفت.

فردوسی‌پور پیش از این در آخرین برنامه‌ی «90» گفته بود، چنانچه تیم ملی فوتبال نتواند به مراحل پایانی جام ملت‌های آسیا راه یابد و با شکست در مراحل حذفی، بازگشت زودهنگامی به کشور داشته باشد، در آن صورت بازی‌های نیم فصل دوم زوتر آغاز می‌شود و پخش برنامه «90» نیز جلو خواهد افتاد.  

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login


:نظر ديگران در مورد اين خبر

علاقمندان به برنامه 90 همگی منتظر مصاحبه آقای فردوسی پور با آقای وش هستند و به بینند عملکرد آقای وش در جام ملت های آسیایی چه بوده و برنامه ایشان در آینده برای آماده کردن تیم ملی برای جام جهانی چیست .




افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید