×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

اظهارات وزیر ارشاد درباره اخبار تک‌خوانی بانوان


یکشنبه 26 بهمن 1393 11:25:02 AM 

اخبار گوهردشت


 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسائلی که اخیرا در حوزه‌ی موسیقی مرتبط با تک‌خوانی خانم‌ها مطرح شده است، اصل، پایه و اساسی ندارد. ما تا به حال به هیچ آلبومی که در آن تک‌خوانی زن باشد، مجوز نداده‌ایم و هرچه بوده همخوانی خانم‌ها و آقایان بوده است.

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، علی جنتی که در حاشیه‌ی اجرای ویژه‌ی جشنواره‌ی موسیقی فجر سخن می‌گفت، اظهار کرد: برخی از مراجع محترم تقلید براساس گزارش‌های نادرستی که به آنها داده شده بود، اعتراضاتی به این ماجرا داشتند که البته دغدغه‌ها و نگرانی‌های این مراجع محترم را که عمدتا برخاسته از انگیزه‌های دینی است درک می‌کنم و به سخنان آنها احترام می‌گذارم.

او در عین حل بیان کرد: من صریحا می‌گویم که ما برای انتشار هیچ آلبومی که تک‌خوانی زن در آن وجود داشته باشد، مجوز نداده‌ایم و هرچه تاکنون در این زمینه منتشر شده است. همخوانی است. پس باید به این نکته توجه شود که احیانا در بعضی از موارد خبرهای جعلی و دروغین منتشر نشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، با منتشرکنندگان اخبار دروغین برخورد قانونی انجام نمی‌دهد، گفت: هر گاه دروغ یا تحریفی بیان می‌شود، باید با آن برخورد کرد که آن تنها بر عهده‌ی وزارت ارشاد نیست؛ چراکه برخی از رسانه‌ها و سایت‌های خبری که نسبت به انتشار و تحریف اخبار اقدام می‌کنند، تحت قانون مطبوعات هستند که هیات نظارت بر مطبوعات باید درباره آنها تصمیم‌گیری کند.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید