×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

کی‌روش: آزمون و جهانبخش به تیم امید نمی‌روند/ شنیده‌ام شاید بازی با شیلی لغو شود


دوشنبه 18 اسفند 1393 2:30:27 PM 

اخبار گوهردشت


 کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به ایران در پاسخ به این سوال که آیا در تعطیلات مسائل مربوط به فوتبال ایران را دنبال می‌کرد یا خیر، گفت: بله! دقیقا به صورت روزانه از اتفاقات فوتبال ایران مخصوصا از نحوه عملکرد بازیکنان به طور کامل آگاهی داشتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره‌ بازی‌های دوستانه مقابل شیلی و سوئد گفت: قرار است مقابل این دو تیم بازی دوستانه ای را برگزار کنیم. از بعد فنی و تکنیکی آماده ایم و منتظر تایید نهایی این برنامه هستیم تا آن را انجام دهیم.

وی درباره امکان لغو بازی دوستانه مقابل شیلی به دلیل مشکلات مالی اظهار کرد: من هم شنیده‌ام به خاطر مشکلات مالی که با آن مواجه هستیم احتمال لغو این بازی که قرار است در اتریش برگزار شود، وجود دارد. این فرصت بسیار خوب و بزرگی مخصوصا برای جوانان تیم ملی بود. امیدوارم که این شایعات صحت نداشته باشد؛ چرا که اگر این بازی لغو شود لطمه بزرگی به تیم ملی وارد می‌شود.

کی‌روش در بخش دیگری از صحبت‌های خود در واکنش به شایعه پیشنهاد تیم‌های دیگر به او خاطرنشان کرد: من صحبتی در این باره ندارم. صحبت نکردن و اعلام نکردن هیچ گونه نقطه نظری بهترین راه برای دامن نزدن به این شایعات است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در تیم امید اظهار کرد: درباره این صحبت‌ها چیز خاصی را نمی‌دانم اما تنها مطلبی که می‌خواهم بگویم این است که از طرف فدراسیون با من تماس گرفتند و نظر من را درباره این نقطه نظرات گرفتند. من هم به آنها گفتم که این بازیکنان، بازیکنان تیم ملی بزرگسالان هستند و ما وظایف مهمی را برای آماده سازی تیم ملی پیش‌رو داریم. پس این بازیکنان حتما باید در کنار تیم ملی بزرگسال باشند و قطعا به هیچ تیم دیگری نخواهند رفت. البته این مشکلی که به وجود آمده است به خاطر همزمانی برنامه‌های تیم ملی امید و تیم بزرگسالان است.

کی‌روش در پاسخ به این سوال مبنی بر این که آیا فرهاد مجیدی به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: نه! چنین موضوعی صحت ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه درباره این که AFC اعلام کرده است که بانوان باید به ورزشگاه بیایند نیز بیان کرد: من اطلاعی درباره این مسائل ندارم و درباره این مسائل فقط AFC می‌تواند پاسخگو باشد. تنها مساله ای که می‌توان به آن اشاره کنم این است که فوتبال بین‌المللی قوانین خاص خودش را دارد و اگر می‌خواهید در فوتبال بین‌المللی حضور داشته باشید باید این قوانین را رعایت کنید.

کی‌روش در ادامه صحبت‌های خود درباره حضور مرتضی پورعلی گنجی در یکی از تیم های چین خاطرنشان کرد: این موضوع واقعا ناراحت کننده است. وقتی بهترین بازیکن جوان ما به لیگ چین می‌رود، این موضوع گویای تمام مسائل امروز فوتبال ایران است. افرادی که این توصیه را به وی کردند که به لیگ چین برود مطمئنا مسائل فنی را در نظر نگرفته‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره دعوت شدن چند بازیکن مثل مهدی رحمتی و محمد نوری به تیم ملی فوتبال ایران، بیان کرد: این بازیکنان در لیست تیم ملی حضور ندارند.

وی در ادامه درباره این که چه امکاناتی نیاز است که تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2018 آماده شود، گفت: من خیلی ساده می‌خواهم در مورد این موضوع صحبت کنم. دو یا سه مساله وجود دارد که می‌توانیم بر اساس آن تیم ملی را برای جام جهانی آماده کنیم. مطمئنا قدم‌های جادویی در فوتبال وجود ندارد. ما نیاز به بازیکنانی داریم که کیفیت و تجربه لازم را دارند. بعد از آن نیاز به تجهیزات و امکاناتی داریم که بتوانیم بازیکنان را برای موفقیت در جام جهانی 2018 آماده کنیم و در قسمت پایانی روند آماده سازی احتیاج به یک مربیگری خوب داریم. فرمول آمادگی ما بسیار ساده است. احتیاج به بازیکن، امکانات و مربیگری خوب داریم.

کی‌روش در پایان درباره چالشی که میان او و عباس ترابیان ایجاد شده است نیز خاطرنشان کرد: من هیچ چالشی با فردی چون آقای ترابیان و حتی هیچکس دیگری ندارم. طبق دستورالعملی‌ که من از شخص رییس فدراسیون دریافت کرده‌ام، آقای کفاشیان هستند که درباره مسائل تیم ملی نظر می‌دهند. وقتی کسی مثل آقای ترابیان زیاد صحبت می‌کند و کسی هم به او چیزی نمی‌گوید من اجبار پیدا کردم که این موضوع را به ایشان یادآوری کنم. این موضوع خیلی ساده و شفاف است و به هیچ عنوان مساله شخصی نیست. این مساله بر اساس اصول و قاعده است. ما نباید در مورد مسایلی که به ما به مربوط نمی‌شود دخالت کنیم.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید