×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

ترامپ رییس جمهور امریکا شد


چهارشنبه 18 آبان 1395 12:31:18 PM 

اخبار گوهردشت


به گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، بعد از سخنان معاون ترامپ خود وی در جمع هوادارانش در نیویورک حاضر شد و سخنرانی پیروزی خود را در کنار خانواده‌ و اعضای کمپینش قرائت کرد.

ترامپ گفت: از همه شما متشکرم و از شما عذر می‌خواهم که تا این مدت منتظر بوده‌اید. هیلاری کلینتون با من تماس گرفت و به همه ما تبریک گفت به خاطر این پیروزی و من نیز به او به خاطر کمپین موفق و فعالش تبرک گفتم. هیلاری بسیار خوب و توانا فعالیت کرد و برای آمریکا تلاش کرده و ما از او به خاطر اقداماتش متشکریم. اکنون بعد از اعلام نتیجه وقت آن رسیده که همه ما متحد باشیم و همانند یک ملت واحد برای ارتقاء‌ کشور بکوشیم. من به همه شهروندان آمریکایی متعهد می‌شوم که همه برای من مساوی هستند. آنهایی که من را  انتخاب نکردند، به آنها می‌گویم به کمک همه شما نیاز دارم تا همانند ملتی واحد در خدمت کشور باشیم.

ترامپ ادامه داد: کمپین ما تنها یک کمپین نبود بلکه یک جنبش منحصر به فرد بود که همه از هر صنفی در آن فعال بودند. یک جنبشی بود که تمامی اعتقادات و ادیان در آن حضور داشتند تا دولتی را انتخاب کنند که به همه ملت‌ آمریکا کمک کند. با هم تلاش خواهیم کرد و با هم رویای همه آمریکایی‌ها را محقق می‌کنیم. من تلاش و تجربه‌های زیادی در سراسر جهان دارم و اکنون تلاش می‌کنم که در داخل کشور این تجربیات را پیاده کنم. هر آمریکایی فرصت خواهد داشت که رویایش را محقق سازد. زنان و مردانی که برای مدت‌های طولانی فراموش شده بودند دیگر فراموش نخواهند شد. زیرساخت‌های آمریکا را گسترش خواهیم داد و میلیون‌ها آمریکایی در این راه به ما کمک خواهند کرد.

رییس جمهور آتی آمریکا گفت: باید از کهنه سربازان نیز تشکر کنم. 18 ماه ما درباره آنها سخن گفتیم و بارها با آنها نشستیم. باید هرآنچه در توان داریم برای بهبود وضعیت آنها به کار گیریم. برنامه‌های اقتصادی داریم که برای بهبود سطح اقتصادی آمریکا از آنها استفاده خواهم کرد.

ترامپ در ادامه گفت: آمریکا نمی‌پذیرد که ذره‌ای به عقب باز گردد و کوتاهی را قبول نمی‌کند، تمام شهرها و مناطقی را که به حاشیه رانده شده بودند در مرکز توجه قرار خواهیم داد.

وی گفت: به عنوان رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور همه شما تلاش می‌کنم بعد از 2 و 4 و حتی هشت سال دیگر همه به رئیس جمهورشان افتخار کنند.

او در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به رهبران جامعه جهانی گفت: از جامعه جهانی می‌خواهیم آمریکا را همچنان در صدر قرار دهند. ما تلاش می‌کنیم صلح را گسترش دهیم و به دنبال افزایش تنش نخواهیم بود.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید