×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

دست منافقین در پس پرده قانون ویزای امریکا


یکشنبه 9 بهمن 1395 5:31:20 PM 

اخبار گوهردشت


 «رودی جولیانی  شهردار پیشین نیویورک در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» به دفاع از فرمان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای سخت‌گیرانه‌تر کردن قوانین مهاجرت، پرداخت.

جولیانی که روابط بسیار نزدیکی با گروهک تروریستی منافقین دارد، در این مصاحبه گفت فرمان جدید توسط تیمی تحت نظر او طراحی شده است.

بر اساس فرمانی که روز جمعه صادر شد، اتباع هفت کشور مسلمان از جمله ایران به مدت سه ماه از ورود به آمریکا منع شده‌اند. آمریکا همچنین برنامه پذیرش پناهجو را هم برای 120 روز به حالت تعلیق درآورده و پذیرش پناهجویان سوری را برای مدتی نامعلوم متوقف کرده است.

جولیانی با بیان اینکه این فرمان تهدیدات پیش روی آمریکا را کاهش می‌دهد، در مورد نحوه طراحی این فرمان گفت: «زمانی که او (ترامپ) اولین بار طرح ممنوعیت ورود مسلمانان را مطرح کرد، با من تماس گرفت و گفت "کمیسیونی تشکیل بده و به من بگو که چطور باید این کار را به صورت قانونی انجام داد".»

وی افزود: «من هم کمیسیونی متشکل از قاضی "(مایکل) میوکزی"، "(مایکل) مک‌کال" (نماینده کنگره)، "پتر کینگ" (نماینده کنگره) شمار زیادی از وکلای واقعا کارشناس در این زمینه تشکیل دادم.»

مشاور ترامپ ادامه داد: «کاری که ما کردیم این بود که به جای تمرکز بر مذهب، بر خطر، بر نواحی‌ای که برای ما خطرآفرین هستند، متمرکز شدیم. این مبنایی واقعیت‌محور است، نه مذهبی. این مبنا کاملا قانونی و کاملا ملوس و ممنوعیت بر این مبنا است، نه مذهب. این بر مبنای مناطقی است که مدارک چشم‌گیری وجود دارد که نشان می‌دهد دارند از آنجا به کشور ما تروریست اعزام می‌کنند.»

او سپس در پاسخ به اینکه چرا عربستان در این فهرست نیست، گفت عربستان اکنون تغییر کرده و دیگر عربستان گذشته نیست و روابط نزدیکی با اسرائیل دارد.

جولیانی تقریبا هر سال در نشست‌های سالانه گروهک تروریستی منافقین شرکت می‌کند. به نوشته روزنامه واشنگتن‌پست، او برای سخنرانی در این نشست‌ها و پیش از آن لابی‌گری برای خروج نام این گروهک از فهرست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا، از منافقین پول گرفته است.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login