×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

T-Mobile پانصد میلیون دلار برای یکی از بزرگ‌ترین نقض‌های داده پرداخت می‌کند


 

اخبار گوهردشت


 

هنگامی که T-Mobile اطلاعات شخصی حساس بیش از 76 میلیون مشتری فعلی، سابق و آینده را در سال 2021 به خطر انداخت، شاکیانی که در دعوای دسته جمعی شرکت داشتند شکایت کردند که این شرکت به سود بردن از داده های آنها ادامه می دهد و در عین حال تلاش می کند "یکی از بزرگترین اطلاعات" را پنهان کند. و متعاقب ترین نقض اطلاعات در تاریخ ایالات متحده.

اکنون، T-Mobile هیچ گناهی را اعتراف نکرده است، اما با پرداخت 500 میلیون دلار تسویه حساب (در انتظار تایید قاضی) موافقت کرده است، که از این مبلغ 350 میلیون دلار به صندوق تسویه حساب و حداقل 150 میلیون دلار برای افزایش امنیت داده های خود اختصاص خواهد یافت. اقدامات تا سال 2023

T-Mobile از گفتن به Ars در مورد برنامه‌های آتی ویژه برای بهبود امنیت داده خودداری کرد، در عوض به بیانیه‌ای پیوند داد که اقداماتی را که برای «دوبرابر کردن» امنیت در سال گذشته انجام داده است، بیان می‌کند. این شامل ایجاد یک دفتر تحول امنیت سایبری است که مستقیماً به مایک سیورت، مدیر عامل T-Mobile گزارش می دهد. همکاری با شرکت های امنیت سایبری برای "تحول بیشتر برنامه امنیت سایبری ما". افزایش آموزش امنیت سایبری کارکنان؛ و سرمایه گذاری "صدها میلیون دلار برای تقویت ابزارها و قابلیت های فعلی امنیت سایبری ما."

تمام پرداخت های مشتری T-Mobile از تسویه پیشنهادی از طریق یک مدیر تسویه حساب شخص ثالث مستقل پرداخت می شود. در این توافقنامه آمده است که T-Mobile 10 روز فرصت خواهد داشت تا وجوهی را به مدیر تسویه حساب ارسال کند تا فرآیند اطلاع رسانی به همه افرادی که واجد شرایط ارائه ادعا شده اند آغاز شود.

در حال حاضر، هیچ کس دقیقاً نمی داند که پرداخت های فردی چقدر خواهد بود، زیرا این رقم به تعداد کل شکایات ثبت شده در صورت رسیدن به توافق بستگی دارد. T-Mobile می گوید همه افرادی که اطلاعات آنها به خطر افتاده است قبلاً مطلع شده اند، در حالی که وکلای مدافع افرادی که از T-Mobile شکایت می کنند گفته اند که هنوز ممکن است قربانیان بیشتری شناسایی شوند. حداقل یک شرکت حقوقی یک آدرس ایمیل برای سوالات میدانی از هر کسی که نگران از دست دادن توافق پیشنهادی است تنظیم کرد. در توافقنامه پیشنهادی تسویه حساب، T-Mobile همچنین گفت که یک شماره تلفن رایگان و یک وب سایت برای پاسخگویی به تمام سؤالات باقی مانده ایجاد خواهد شد.

T-Mobile در بیانیه خود می گوید که "خوشحال است که این پرونده شکایت دسته جمعی مصرف کننده را حل کرده است."

برای مشتریان T-Mobile که در اثر نقض داده ها آسیب دیده اند، انتظار نمی رود که این درد هرگز واقعاً پایان یابد. مشتریان در شکایت خود می‌گویند که به پرداخت هزینه‌های امنیتی ضعیف T-Mobile ادامه خواهند داد. آنها داده‌های خود را برای همیشه در خطر می‌بینند، و ادعا می‌کنند که باید برای حفاظت از سرقت هویت مستمر در حال حرکت رو به جلو، با «تهدید قطعی، قریب‌الوقوع و دائمی کلاهبرداری و سرقت هویت» همیشه هزینه بپردازند.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید