×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

ایرانسل نمایش پیام روی صفحه نمایش گوشی تماس‌گیرنده را ممکن کرد


چهارشنبه 17 دی 1393 12:25:12 PM 

اخبار گوهردشت


 عملکرد این سرویس مشابه سرویس آهنگ پیشواز است که با استفاده از آن، مشترکان با موسیقی مورد علاقه خود، به استقبال تماس‌گیرندگان می‌روند‌؛ با این تفاوت که در سرویس پیام پیشواز،‌ متن انتخابی مشترک، در تمامی تماس‌هایی که با شماره یا شماره‌های مورد نظر وی برقرار می‌شود، به‌صورت یک فلش، پیام بر روی تلفن مشترک تماس گیرنده ایرانسلی نمایش داده می‌شود.

براین اساس، در حالی‌که فرد تماس‌گیرنده با مشترک ایرانسل در انتظار پاسخگویی است، وی می‌تواند احساس خود در آن لحظه، وضعیت دسترسی یا یک جمله آموزنده را با او به اشتراک بگذارد و از این سرویس می‌توان به عنوان روش جدید برقراری ارتباط در مواردی که مشترکان ایرانسل، قادر به پاسخگویی نیستند استفاده کنند.

همچنین مشترکان ایرانسلی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند نیز می‌توانند از امکان تنظیم پیام و نمایش آن برای مخاطبان و کاهش هزینه ارسال پیامک بین‌المللی استفاده کنند.

امکان ثبت نام یا لغو سرویس و یا تنظیم وضعیت از طریق ارسال پیامک، استفاده از این سرویس را ساده کرده و به زودی از طریق پورتال اینترنتی ویژه پیام پیشواز ایرانسل، می‌توان پیام‌های گوناگون را برای مخاطبان متفاوت و در زمان‌های متفاوت، تنظیم کرد.

امکان تعریف لیست مجاز استفاده از سرویس برای نمایش پیام برای یک یا چند شماره خاص و امکان تعریف لیست غیر مجاز برای عدم نمایش پیام به یک یا چند شماره خاص از دیگر ویژگی‌های این سرویس جدید ایرانسل است.

مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، برای فعال‌سازی و استفاده از این سرویس لازم است عبارت"OZV" را به ۸۵۸۵ پیامک کنند؛ پس از آن امکان تنظیم عبارت انتخابی ممکن می‌شود. غیرفعال‌سازی این سرویس نیز از طریق ارسال عبارت "LAGHV" به 8585 در هر لحظه امکان پذیر است. برای تنظیم عبارت انتخابی، می‌توان عبارت مورد نظر را به ۸۵۸۵ پیامک کرد. در این صورت، عبارت پیامک شده، در صورت وجود جایگزین عبارت قبلی تنظیم شده، می‌شود.

هزینه استفاده از سرویس ماهیانه 500 تومان تعیین شده که امکان انتخاب ۳۰ پیام پیشواز را به مشترکان می‌دهد؛ بنابر اعلام، پس از پایان مهلت یک ماهه، برای ادامه استفاده از این سرویس ضروری است مشترکان مجددا درخواست اشتراک ارسال کنند.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید