×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

دشمنان این بار می‌خواهند از دریچه اقتصادی به مسلمانان ضربه بزنند


یکشنبه 28 دی 1393 12:35:44 PM 

اخبار گوهردشت


 حجت الاسلام وحید احمدی در همایشی که به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش در تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه دشمنان در همه حال در حال توطئه چینی علیه مسلمانان هستند، از پایین آمدن شدید قیمت نفت به عنوان یکی از اقدامات جدید دشمنان برای ضربه زدن به مسلمانان یاد کرد و گفت: پایین آمدن قیمت نفت ضرر زیادی را متوجه مسلمانان و حتی صعودی‌ها می‌کند.

احمدی یکی از بزرگترین اهداف دشمنان را ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: بودجه 1393 دولت بر اساس نفت 90 دلاری بسته شده و این درحالی است که در شرایط کنونی نفت به قیمت 45 دلار به فروش می‌رسد.

وی همچنین با محکوم کردن اقدام اخیر نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات دین اسلام، این اقدام را در مسیر پروژه اسلام هراسی تدوین شده از سوی غرب قرار داد و گفت: واقعیت این است که با توجه به اتفاقات رخ داده در سال‌ها و دهه‌های اخیر میزان گرایش به اسلام در دنیا فوق العاده بوده است.

وی با اشاره به ورود موسسات تحقیقاتی بزرگ به مقوله میزان گرایش مردم دنیا به دین مبین اسلام، گفت: نتایج حاصل از مراکز تحقیقاتی بزرگ دنیا نشان از گرایش جهانیان به سوی اسلام دارد که این مسئله زنگ خطری جدی را برای دشمنان این دین آسمانی به صدا درآورده است.

احمدی گفت: نتایج حاصل از پژوهش‌ها حاکی از این واقعیت است که تا سال 2030 مسلمانان اکثریت مردم دنیا را به خود اختصاص خواهند داد و این زنگ خطری برای دشمنان اسلام و مسلمانان است.

احمدی بالا بودن آهنگ گرایش به اسلام را اصلی‌ترین دلیل تلاش جدی دشمنان برای ترویج اسلام هراسی عنوان کرد و افزود: اقدام اخیر نشریه فرانسوی مبنی بر توهین به مقدسات مسلمانان رویدادی عادی نیست و نشانه‌های دست داشتن دشمنان اسلام در آن مشهود است.

نماینده کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی گفت: این اتفاق و اتفاقات این چنینی که از صدر اسلام تاکنون ادامه‌دار بوده به مسلمانان گوشزد می‌کند که به مسائل حاشیه‌ای نپردازند و تلاش کنند تا با وحدت و همدلی در مسیر پیشرفت اسلام حرکت کنند.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر نقش آموزش و پرورش در تربیت انسان‌های آگاه و موفق، بر لزوم متفکر بار آمدن نسل آینده برای داشتن جامعه‌ای آرمانی تاکید کرد.

احمدی با تاکید بر نقش خلاقیت در به فعلیت درآمدن استعدادهای انسان‌ها، گفت: تنها در سایه خلاقیت و تفکر می‌توان زمینه تحول در جامعه را فراهم آورد.

وی با اشاره به لحاظ نشدن فرهنگ بومی در آموزش و پرورش و وارداتی بودن آن، تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش را گام مهمی در راستای دستیابی به آموزش و پرورش آرمانی دانست و افزود: آموزش و پرورش موفق باید با جهش به سوی معنوی همراه باشد.

احمدی آموزش و پرورش را برای رسیدن به اهدافش که پرورش انسان‌های توانمند است را نیازمند تحول جدی دانست و گفت: آموزش و پرورش آرمانی با آموزش و پرورش کنونی فاصله زیادی دارد و هدف از تدوین سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیز تلاش در راستای ایجاد آموزش و پرورش آرمانی بوده است.

این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: برای دستیابی به این مهم باید شرایطی فراهم شود تا معلمان در درجه اول دغدغه معیشت نداشته باشند.

احمدی با تاکید بر اینکه امروز خواهی نخواهی درگیر یک جنگ تمام عیار شده‌ایم، گفت: در سال‌های جنگ تحمیلی جبهه و سنگر مشخص بود و شرایط قابل مقایسه با امروز نبود. امروز در هر خانه‌ای یک جبهه جنگ باز شده و خانواده‌ها هیچ خبری از هم ندارند. نه پدر می‌داند فرزندش چه می‌کند و فرزند دیدگاه‌های پدرش را می‌پذیرد.

نماینده کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس شورای اسلامی با تاکید برمتفاوت بودن ادبیات‌ها، دیالوگ‌ها و حتی نگاه‌های اعضای خانواده، گفت: امروز دشمن اهداف خود را در پشت مانیتور کامپیوترها پنهان کرده و شناسایی چنین دشمنانی بسیار مشکل است.

وی افزود: تنها با استفاده از نیروی انسانی توانمند می‌توان در برابر شکاف نسلی ایستاد و از آسیب‌های آن مصون ماند. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login