×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

کی‌روش: به هیچ وجه عراق را دست‌کم نمی‌گیریم/ باید احساسات‌مان را کنترل کنیم


پنجشنبه 2 بهمن 1393 12:32:23 PM 

اخبار گوهردشت


 کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال ایران و عراق در پاسخ به این که با توجه به فشردگی رقابت‌ها و دیدار حساسی که در مرحله یک‌چهارم نهایی دارید، چه تدبیری برای برتری مقابل عراق خواهید داشت، اظهار کرد: رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها برای هر تیمی از جمله ایران یک افتخار است. امروز صبح به بازیکنانم هم گفته‌ام که برنده بازی فردا همه چیز را بدست می‌آورد و بازنده هیچ چیز. نهایتا باید با تمام تمرکز مقابل عراق بازی کنیم و بازیکنان وظایف‌شان را به خوبی انجام دهند و برای پیروزی بجنگند. آنها باید احساسات‌شان را کنترل کنند و مطمئنا بازی خوبی خواهند کرد.

وی در واکنش به تاثیر حضور هواداران دو تیم برای بازی فردا نیز تصریح کرد: ما از حضور تماشاگران ایرانی در بازی‌های گذشته خرسند هستیم و شک نداریم هواداران علت اصلی بازی‌های فوتبال هستند. بازی‌ها به خاطر هواداران است و امیدوارم هر دو تیم طوری بازی کنند که هواداران از آن لذت ببرند. در سه بازی گذشته جشن زیبایی شکل گرفت و حضور هواداران ایرانی به بازیکنان تیم ملی انگیزه زیادی داد. امیدوارم هواداران دو تیم از مسابقه فردا لذت ببرند. پیروزی‌های ما نیز متاثر از حمایت هواداران ایرانی بوده است و همین موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

سرمربی تیم ایران در پاسخ به این که چه برنامه‌ای برای رقابت تنگاتنگ با عراق داشته و چه شناختی از این تیم دارید، گفت: عراق مطمئنا تیم خوبی دارد. آنها بازی‌های خوبی مقابل اردن و ژاپن داشتند. به هیچ وجه عراق را دست‌کم نمی‌گیریم. عراق قبل از جام ملت‌ها 10 بازی تدارکاتی انجام داد و ایران تنها 2 بازی. ما این شانس را هم به عراقی‌ها دادیم که با تیم ایران یک بازی تدارکاتی داشته باشند. عراق سازماندهی خوبی در خط حمله و دفاع داشته و نگرش فنی خوبی دارد.

وی افزود: از زمانی که من در سال 2011 سرمربی تیم ایران شدم تاکنون 52 مسابقه انجام دادیم و عراق 73 مسابقه. این موضوع نشان‌دهنده آینده‌نگری خوب فدراسیون عراق است. ما برای تیم عراق احترام قائل هستیم و سعی می‌کنیم هرچه در توان داریم را بگذاریم تا برنده شویم. عراق تاکنون تنها یک گل تا اینجای جام ملت‌ها دریافت کرده و آن را هم از ژاپن خورده است. ما باید در زمین نشان دهیم که تیم خوبی داریم.

کی‌روش در پاسخ به این که آیا نیمه‌کاره ماندن تمرین دیروز به علت بارندگی، تاثیر بر رونده آماده‌سازی تیم پیش از بازی با عراق داشت، اظهار کرد: خیر. ما کاملا آماده هستیم. بارش باران طبیعی است و خوشبختانه هیچ مصدوم یا محرومی به علت اخطار گرفتن نداریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی درباره بازی کردن رضا قوچان‌نژاد هم گفت: نمی‌توانم چیزی در این باره بگویم و قطعا یک ساعت و نیم قبل از بازی آن را اعلام می‌کنم. البته خود بازیکن اولین نفری است که از این موضوع اطلاع پیدا خواهد کرد. سردار آزمون و رضا قوچان‌نژاد هر دو تشنه این بازی هستند و کاملا آماده‌اند و هر کدام به میدان بروند عملکرد خوبی خواهند داشت.

کی‌روش در واکنش به اینکه آیا سایر بازی‌های مرحله یک‌چهارم نهایی را پیگیری می‌کنید نیز خاطرنشان کرد: به هیچ وجه به این بازی‌ها فکر نمی‌کنم و حتی آنها را تماشا هم نمی‌کنم. الان همه تمرکز ما روی بازی با عراق است. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login


:نظر ديگران در مورد اين خبر

باسلام مطالب و مصاحبه آقای وش نشانده دوراندیشی و درایت این مربی با سابقه و بزرگ است و با امید به پیروزی تیم ایران مقابل عراق




افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید