×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

فرهاد قائمی: کم اشتباه‌تر از تبریز بودیم


شنبه 18 بهمن 1393 12:58:01 PM 

اخبار گوهردشت


فرهاد قائمی در خصوص پیروزی سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز اظهار کرد: بازی بسیار خوب و سرعتی از سوی هر دو تیم به نمایش گذاشته شد و خیلی خوشحالم که توانستیم با دست پر از میدان خارج شویم. به نظرم کم اشتباه بودن تیم ما، موجب رقم خوردن این پیروزی شد.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی پیروزی تیم ما در این مسابقه، استفاده خوب از ضربات سرویس بود که موفق شدیم امتیازات زیادی را روی دفاع تیمی کسب کنیم.

قائمی در خصوص تیم شهرداری تبریز نیز اظهار کرد: شهرداری هم عملکرد خوبی در این مسابقه داشت و ثابت شد که این تیم یکی از تیم های خوب این فصل است و امیدوارم در مراحل بعدی موفق باشند.

ملی پوش تیم پیکان از حضور پرشور تماشاگران شهرداری در سالن قدردانی کرد و گفت: با توجه به این که سالن محل برگزاری مسابقات والیبال در تبریز مثل استادیوم های انگلیس است و فاصله تماشاگران با زمین مسابقه کم است، اما تبریزی ها امروز به هر دو تیم احترام گذاشتند که این موضوع، فرهنگ بالای مردم این شهر را نشان می دهد.

وی در پایان تأکید کرد: شرایط لیگ برتر به گونه ای شده است که همه تیم ها از شانس قهرمانی برخوردار هستند، ما نیز تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفمان که کسب عنوان قهرمانی است، انجام می دهیم.

به گزارش ایسنا، پیکان تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال، روز چهارشنبه (15 بهمن) در تبریز مقابل شهرداری به میدان رفت و با پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم، 28 امتیازی شد و در صدر جدول گروه الف قرار گرفت. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید