×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

خدا کند مقابل تبلیغات توسط چهره‌ها را نگیرند


شنبه 18 بهمن 1393 1:01:14 PM 

اخبار گوهردشت


 این بازیگر درباره برداشتن ممنوعیت استفاده از چهره‌ها در تبلیغات، اظهار کرد: تمام هنرپیشگان بزرگ دنیا بِرَندهای کشورشان را تبلیغ می‌کنند اما متأسفانه این فرهنگ هنوز در ایران جا نیفتاده است و مردم فکر می‌کنند هنرپیشه‌ای که به سراغ تبلیغات برود، از شهرت افتاده است؛ این در حالی است به نظرم اتفاق خوبی است و من شخصا موافق این ماجرا هستم به شرطی که مقابل آن گرفته نشود و در عین حال برندهایی تبلیغ شوند که ایرانی هستند.

وی ادامه داد: چند سال پیش آقای جمشید مشایخی در تبلیغات شرکت کرد و همه ایراد گرفتند در صورتی که به نظرم کار درستی بود. اگر هنرمندان شأن خودشان را حفظ کنند و هر کالایی را تبلیغ نکنند و بیشتر مُبلغ کالاهایی باشند که در ایران نمایندگی‌های رسمی دارد، اقدام بسیار خوبی است. همچنین در عین حال در امر تبلیغات چهره‌ها، باید به نکته نیز توجه شود که این مقوله مثل دستمزد بازیگران سینما نباشد که رقم‌هایی عنوان شود که اصلا صحت ندارد؛ چراکه همیشه مردم فکر می‌کنند هنرپیشه‌ها پول پارو می‌کنند.

مظفری در عین حال پیشنهاد داد: برای تبلیغات از چهره‌هایی استفاده شود که مردم دوستشان دارند.

بازیگر سرالا‌های «خانه‌ای در تاریکی»، «تا صبح»، «میلیاردر»، «اولین انتخاب»، «انقلاب زیبا» و ... سپس در پاسخ به اینکه اگر به شما هم پیشنهاد تبلیغات شود، می‌پذیرید؟ گفت: اگر کالایی باشد که در شأن ما باشد حتما قبول می‌کنم و از تبلیغات استقبال می‌کنم.

او در بخش دیگری از گفت‌وگویش، درباره‌ی وضعیت سریال «سفره ایرانی»، توضیح داد: فعلا برای تلویزیون کاری ندارم و آخرین کار تلویزیونی‌ام کارگردانی سرال« «سفره ایرانی» بود که هنوز بعد از گذشت مدت‌ها بلاتکلیف مانده است و دوستان نه با ما تسویه حساب می‌کنند و نه کارمان را راه می‌اندازند؛ این در حالی است که مدیران قبلی به ما قول داده بودند کارمان را راه بیندازند اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

مظفری در پایان گفت: مدت‌ها پیش هم یک تله‌فیلم با عنوان «پای پیاده» درباره امام رضا (ع) برای شبکه دو سیما ساختم که برای تولید آن 50 میلیون از یک موسسه مالی وام گرفتم تا کارم را به سرانجام برسانم و مدیران شبکه همان موقع قول داده بودند که دو ماه با من تسویه حساب کنند تا پولی را که وام از آن موسسه گرفته بودم، برگردانم اما الان سه سال گذشته و هنوز تلویزیون پول ما را نداده است و 50 میلیون آن زمان 80 میلیون شده است! در حال حاضر هم از بانک با من تماس گرفته‌اند و اخطار داده‌اند که چک مرا به اجرا خواهند گذاشت و من نمی‌دانم واقعا باید چه کار کنم. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login