×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

گزینش صداوسیما تجمیع شد


یکشنبه 19 بهمن 1393 4:24:06 PM 

اخبار گوهردشت


 دکتر جعفری - معاون سرمایه انسانی صداوسیما - در مراسم تودیع رییس گزینش سازمان صدا و سیما از تلاش‌ها و زحمات منصور قصری زاده قدردانی کرد.

معاون سرمایه انسانی صداوسیما گفت: با توجه به تجمیع گزینش صدا و سیما در معاونت سرمایه انسانی، گام بلندی در جذب نیروهای توانمند، متعهد و مومن برای رسانه ملی برداشته خواهد شد و در واقع ورود هر فرد سازمان صدا و سیما از گزینش تا دوره بازنشستگی برعهده معاونت سرمایه انسانی خواهد بود.

جعفری با بیان این مطلب که تجمیع گزینش در معاونت سرمایه انسانی باعث قدرت نیروی انسانی در صداوسیما خواهد شد، گفت: تلاش ما این است که جایگاه و ارزش واقعی گزینش را ارتقاء بخشیم و درصددیم که نیروهای مومن و متعهد و توانمند و نخبه را وارد سازمان صدا و سیما بکنیم.

نماینده ریاست سازمان صداوسیما در گزینش افزود: رسانه‎ملی رسانه‎ای موثر در جغرافیای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است و باید درجذب نیروی انسانی این سازمان که جزو سرمایه‌های اصلی است تلاش مضاعف صورت گیرد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفی، معاون دبیر هیات مالی گزینش کشور ، هم در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های بسیار خوب منصور قصری‌زاده، رییس سابق هیات مرکزی گزینش سازمان صدا و سیما گفت: تمام کارهای گزینش در صدا و سیما بر اساس مقرارت و قانون هیات عالی گزینش پیش‌ می‌رود و خوشبختانه نیروهای تصمیم‌ساز در گزینش صداوسیما از افراد متعهد و مومن هستند.

علی اصغر جعفری، معاون سرمایه انسانی سازمان صداوسیما به عنوان نماینده محمد سرافراز در هیات مرکزی گزینش منصوب شده است. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید