×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

دعوت فدراسیون فوتبال از جامعه ورزش برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


سه شنبه 21 بهمن 1393 12:34:59 PM 

اخبار گوهردشت


 به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، روابط عمومی فدراسیون اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد: "انقلاب اسلامی کشورمان نتیجه و ثمره خون پاک بهترین فرزندان این ملت در راه رسیدن به اسلام ناب محمدی (ص) است. انقلابی که با معماری بنیان گذار انقلاب، نماد مبارزه با ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار برای جهانیان شد.

ملت همیشه در صحنه و سربلند ایران همواره در سی و شش سالی که از عمر پر فروغ انقلاب اسلامی می‌گذرد با حضور درعرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، پایبندی آگاهانه خویش به آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و ارزشهای انقلاب اسلامی را نشان داده‌اند.

بر همین اساس و در ادامه این راه که وظیفه دینی و شرعی هر ایرانی است، در آستانه سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فدراسیون فوتبال ایران همراه با آحاد جامعه ورزش به خصوص جامعه فوتبال کشور و با دعوت از همه مردم عزیز ایران اسلامی به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن تاکید بر حفظ و حراست از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامی، با افتخار در کنار سایر اقشار ملت در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه شرکت خواهد کرد". 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید