×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

گوآردیولا: بازی کردن با 10 نفر در اوکراین خیلی سخت بود


چهارشنبه 29 بهمن 1393 10:52:49 AM 

اخبار گوهردشت


 به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ که برای انجام دیدار رفت خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به اوکراین رفته بود، با تساوی بدون گل به آلمان بازگشت.

در این دیدار هفت بازیکن از دو تیم با کارت زرد داور مواجه شدند که سهم ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ دو کارت بود تا وی در دقیقه 65 توسط آلبرتو اوندیانوی اسپانیایی از زمین مسابقه اخراج شود.

پس از پایان این دیدار، جوزپه گوآردیولا اعلام کرد هنوز به تیمش اطمینان کامل دارد و تاکید کرد بایرنی ها در این دیدار هم بهتر از حریف خود ظاهر شده اند. هر دو تیم تنها یک شوت به سمت دروازه حریف زدند. رافینیا تنها شوت بایرن را زد و آندری پیاتف، دروازه بان شاختار را به دردسر انداخت. مانوئل نویر، دروازه بان مونیخی ها نیز فقط در نیمه نخست و روی ضربه کاشته ای که زده شد، به زحمت افتاد.

بایرن مونیخ اما در بیشتر زمان بازی در حالت حمله قرار داشت. حتی پس از اخراج ژابی آلونسو، تیم تحت هدایت پپ گوآردیولا باز هم به سمت دروازه تیم میزبان حمله می کرد اما نتیجه ای از آن حمله ها نگرفت. گوآردیولا در این باره اظهار داشت: ما شانس های بیشتری داشتیم تا بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم. شاختار هیچ شانسی نداشت. ما مدت زیادی از این دیدار را نیز با یک بازیکن کمتر در زمین حاضر بودیم. این اتفاق، کار را برای ما در این زمین خیلی سخت کرده بود ولی کنترل میدان را در اختیار گرفته بودیم. موقعیت های بیشتری روی دروازه شاختار ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آنها بهره برده و گل بزنیم. در دیدار برگشت که در ورزشگاه خانگی ما برگزار می شود، محکوم به پیروزی هستیم و این کار را با حمایت هوادارانمان انجام می دهیم.

لوییس آدریانو، مهاجم شاختار که تا این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا موفق شده 9 گل به ثمر برساند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان این مسابقات قرار بگیرد، در این دیدار موقعیتی پیدا نکرد تا بتواند دروازه بایرن مونیخ را تهدید کند. گوآردیولا اعلام کرده برنامه تاکتیکی او بوده که توانسته این مهاجم سرعتی شاختار را تحت کنترل درآورد. وی در این مورد اظهار داشت: ما در این دیدار موفق شدیم با برنامه های تاکتیکی مان، بازیکنانی مانند الکس تکسیرا، تایسون و داگلاس کاستا را به بند بکشیم. شاید در دیدار برگشت که در مونیخ برگزار می شود، هدف ما و برنامه کلی ما برای رویارویی با شاختار عوض شود.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید