×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

سرمربی جودوی بانوان لرستان: از جیب خودمان برای قهرمانی هزینه کردیم


یکشنبه 3 اسفند 1393 10:29:57 AM 

اخبار گوهردشت


 مریم ولی‎بهاروند در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، درباره قهرمانی تیمش اظهار کرد: سطح رقابت‎ها بسیار بالا بود و برای قهرمانی خیلی اذیت شدیم و مجبور بودیم با داورها نیز بجنگیم.

وی با ابراز نارضایتی از داوری‎های این دوره از رقابت‎ها، تصریح کرد: با داور، کمیسیون و بازیکن‎های حریف باید مبارزه می‎کردیم و خیلی ما را اذیت کردند. این سخت‎ترین مسابقه چند سال اخیر بود و خیلی‎ها دوست نداشتند لرستان باز هم قهرمان شود.

ولی‎بهاروند با اشاره به اینکه با هفت ورزشکار شرکت کردیم که همگی مدال به دست آوردند، یادآور شد: با سه طلا، یک نقره و سه برنز مقتدرانه قهرمان شدیم و ورزشکارهای تیم ما باید خیلی قوی می‎بودند تا با حق خوری مغلوب نشوند.

سرمربی اسبق تیم ملی با اشاره به مشکلات سد راه اعزام تیمش، یادآور شد: با مکافات زیادی اعزام شدیم و سرپرست تیم ما با دردسرهای زیاد توانست یک میلیون تومان از اداره کل ورزش و جوانان استان پول بگیرد که 900 هزار تومان آن را به راننده دادیم و از جیب خودمان نیز هزینه کردیم.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به شرایط موجود، کسب عنوان قهرمانی شاهکار بود، خاطرنشان کرد: لرستان قطب اصلی جودوی بانوان کشور است اما هیچ‎گونه حمایتی نمی‎شویم. هنوز از مسئولان ورزشی استان کسی حتی تلفنی به ما تبریک نگفته است.

ولی‎بهاروند بیان کرد: ورزشکارهای بعضی از استان‎ها که تک مدال کسب کردند در حین برگزاری رقابت‎ها پاداش مقام‎هایشان مشخص بود ولی پاداش ما با این همه افتخار، بی‎توجهی و نبود حمایت است!

به گزارش ایسنا، در بیست و سومین دوره رقابت‎های جودوی بانوان قهرمانی کشور که در شهر بافق استان یزد برگزار شد، لرستان قهرمان شد و تیم‎های همدان و خراسان رضوی نیز به ترتیب در جایگاه‎های دوم و سوم قرار گرفتند.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید