×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

خداحافظی وزیر ورزش با ساختمان سئول


سه شنبه 26 مهر 1395 6:07:55 PM 

اخبار گوهردشت


 

به گزارش "ورزش سه"، شایعه استعفای وزیر ورزش روز سه شنبه شوک بزرگی به جامعه وزرش و سئول نشینان وارد کرد. محمود گودرزی که از مدت ها پیش بحث هایی درباره استعفا، استیضاح و برکناری او مطرح شده بود در فاصله کمتر از 10 ماه تا پایان کار دولت یازدهم این بار با استعفا از وزارت ورزش و جوانان در آستانه ترک وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

خبری که روز سه شنبه گمانه زنی آن بارها از سوی برخی رسانه ها مطرح شد و دو خبرگزاری رسمی نیز عصر سه شنبه خبر از برگزاری جلسه گودرزی با رئیس جمهور برای تقدیم استعفا دادند.

گودرزی که 26 آبان 92 به عنوان سومین گزینه دولت حسن روحانی به عنوان وزیر ورزش از سوی مجلس رای اعتماد گرفت در سه سال گذشته روزهای پر تلاطمی را تجربه کرد و حالا با پشت سر گذاشتن المپیک و پارالیمپیک ریو تصمیم به جدایی از وزارت ورزش و جوانان گرفته است. هر چند هنوز خبر استعفای گودرزی به صورت رسمی از سوی هیات دولت اعلام نشده اما شنیده ها حاکی از این است که وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات دولت روز چهارشنبه با صندلی وزارت ورزش و جوانان خداحافظی خواهد کرد.

از مسعود سلطانی فر و رضا صالحی امیری به عنوان گزینه های جدی جانشینی او یاد می شود که در این میان سلطانی فر شانس اصلی سرپرستی وزارت ورزش و جوانان بعد از خداحافظی گودرزی است.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید