×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

برگزاری مسابقات موتورکراس 2017 بانوان خاورمیانه در ایران


چهارشنبه 9 آذر 1395 11:54:31 AM 

اخبار گوهردشت


 رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران گفت: در اجلاس فدراسیون جهانی دیدارهایی را با مسئولان جهانی داشتیم و چندین پیشنهاد ارائه کردیم که با برخی از آنها موافقت شد.

محمود صیدانلو در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اجلاس فدراسیون جهانی موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور همه کشورهای عضو از چهارم آذرماه در شهر برلین آلمان آغاز شد و نمایندگان کشورها نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

وی افزود: مجمع فدراسیون جهانی در بخش موتورسواری FIM از روز چهارم آذرماه برگزار شد که در این مجمع، دیدارهای خوبی با مسئولان فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون های سایر کشورها داشتم و رایزنی های مطلوبی انجام شد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی با تاکید بر اینکه دیدارهای بسیار مهمی را با رییس و نایب رئیس فدراسیون جهانی داشتیم، گفت: در این دیدارها گزارش جامعی از فعالیت موتورسواری و اتومبیلرانی در ایران ارائه کردم و نتایج مطلوبی هم داشت.

وی در مورد دیگر فعالیت هایی که در اجلاس جهانی انجام داد، افزود: ارائه گزارش در مورد کسب مجوز فعالیت بانوان از وزارت ورزش و جوانان و نوع فعالیت این رشته در ایران چیزهایی بود که گزارش دادم.

صیدانلو ادامه داد: همچنین از سوی مجمع جهانی موتورسواری تشکیل و سازماندهی رشته جدید ATV در سال آینده به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران محول شد.

وی گفت: پیشنهاد ایران برای برگزاری اولین کنگره علمی بین‌المللی و انجام یک دوره مسابقات بانوان برای کشورهای اسلامی، برگزاری مسابقات موتورکراس بین المللی بانوان در خاورمیانه در سال 2017، دعوت از رئیس و مدیر اجرایی فدراسیون موتورسواری جهان به ایران جهت بازدید از فدراسیون و امکانات بالقوه کشورمان برای میزبانی رویدادهای مختلف بین المللی از دیگر مواردی بود که در این اجلاس آنها را پیگیری کردیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: از فدراسیون جهانی موتور سواری، درخواست کمک های فنی و ایمنی استاندارد و به روز جهانی برای ارتقای سطح کیفی پیست های موجود در ایران و کمیته فنی موتورسواری را داشتیم که با این درخواست ایران موافقت شد.

این اجلاس به مدت 2 روز در بخش موتورسواری و بعد از آن هم اجلاس مربوط به اتومبیلرانی برگزار شد.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید