×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

Tinder: امنیت زنان اکنون در اولویت برنامه قرار دارد


چهارشنبه 5 مرداد 1401 8:14:54 PM 

اخبار گوهردشت


 این شرکت فناوری در حال راه اندازی مشارکت با گروه کمپین No Moreاست که هدف آن پایان دادن به خشونت خانگی است

رناته نایبورگ، اولین مدیر اجرایی زن Tinder، به BBC News می گوید: «کار ایمنی ما هرگز انجام نمی شود.

اما موسسه خیریه به خشونت علیه زنان پایان دهید، می گوید که این تنها یک "گام کوچک" در رسیدگی به میزان نامتناسب خشونتی است که زنان در فضای مجازی تجربه کرده اند.

Tinder به دلیل تعاملات توهین آمیز در این سرویس، با نگرانی از جذب شکارچیان جنسی توسط برنامه های دوستیابی، مورد بررسی قرار گرفته است.

خانم نیبورگ، 36 ساله، می‌گوید یکی از راه‌های رسیدگی به این نگرانی‌ها، استخدام زنان بیشتر در سراسر شرکت است، زیرا از زمانی که در سپتامبر 2021 به‌عنوان مدیر اجرایی در تیم تولید می‌شوند، 30 درصد افزایش یافته است.

او به بی‌بی‌سی نیوز می‌گوید: «فکر می‌کنم بین مهم دانستن چیزی و احساس کردن آن تفاوت وجود دارد.

"مانند هر زنی، من می توانم تمام تجربیاتی را که داشتم و شاید نمی خواستم داشته باشم را بشمارم - از نحوه خطاب شدن به شما، نحوه برخورد با شما در محل کار، تا نحوه برخورد با شما. وقتی فعالانه قرار می‌گیرید ممکن است اتفاقاتی بیفتد.

"فکر می‌کنم هر زنی که با آنها صحبت می‌کنم، تجربیات زیادی از این دست داشته‌اند - و فکر می‌کنم داشتن مقداری قدرت در اعداد کمک می‌کند

پاملا زابالا، مدیر اجرایی جهانی دیگر، به بی‌بی‌سی نیوز می‌گوید: «فکر می‌کنم برای Tinder بسیار مهم است که مطمئن شود کاربران خود را آموزش می‌دهند، نه تنها به آنها در مورد رفتارهای بد هشدار می‌دهند.

"ما شاهد این تضاد بین دیجیتال و در زندگی واقعی هستیم، بنابراین باید مطمئن شویم که هرکسی که به صورت آنلاین قرار ملاقات می کند ایمن است - و این با آموزش شروع می شود.

ما چالش‌های زنان را درک می‌کنیم - این کار اصلی ماست - اما فکر می‌کنم ایمنی به طور کلی باید برای Tinder و نه فقط زنان، بلکه برای هر کسی که از این برنامه استفاده می‌کند، اولویت اصلی باشد.

برنامه های دوستیابی هیچ وظیفه قانونی در قبال کاربران خود ندارند.

گروه های کمپین از دولت خواسته اند تا در لایحه ایمنی آنلاین به خشونتی که زنان و دختران با آن روبه رو هستند، رسیدگی کند.

اما این قانون اکنون تا پاییز متوقف شده است، زمانی که دولت انتظار دارد نخست وزیر جدید را انتخاب کند.

Tinder یک برنامه دوستیابی آنلاین و شبکه های جغرافیایی اجتماعی است. در Tinder، کاربران برای لایک کردن به سمت راست، یا برای دوست نداشتن نمایه‌های دیگر کاربران، که شامل عکس، بیوگرافی کوتاه و فهرستی از علایق آن‌ها می‌شود، به سمت چپ سوایپ می‌کنند. Tinder از یک سیستم "دوبل انتخاب کردن" استفاده می کند که در آن هر دو کاربر باید قبل از تبادل پیام یکدیگر را دوست داشته باشند.

شان راد Tinder را در سال 2012 در هکاتونی که در آزمایشگاه استارت آپ هاچ لابراتوار در هالیوود غربی برگزار شد، تأسیس کرد. تا سال 2014، Tinder روزانه حدود یک میلیارد "swipe" ثبت می کرد و گزارش داد که کاربران به طور متوسط 11 بار در روز وارد برنامه می شوند. در سال 2015، Tinder پنجمین اپلیکیشن موبایلی پردرآمد بود و در سال 2019 در هزینه های سالانه از نتفلیکس پیشی گرفت. در سال 2020، Tinder 6.2 میلیون مشترک و 75 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. تا سال 2021، Tinder بیش از 65 میلیارد مسابقه در سراسر جهان ثبت کرده است.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید