×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

چرا جوانان از برنامه های دوستیابی برای یافتن دوستان استفاده می کنند؟


پنجشنبه 6 مرداد 1401 8:57:20 PM 

اخبار گوهردشت


 

برنامه های دوستیابی دوستانه تر می شوند. تعداد بیشتری از افراد جوان مشکلی در کشیدن انگشت به چپ یا راست برای یافتن دوستان منطبق به جای تاریخ یا شرکای ارتباطی نمی بینند. چند سالی است که هزاره‌ها و اعضای نسل Z از برنامه‌های دوستیابی برای ملاقات با دوستان افلاطونی استفاده می‌کنند، مخصوصاً وقتی به یک شهر جدید نقل مکان می‌کنند. اما از زمان شروع همه گیری، این رفتار رونق گرفته است. در اینجا دلیل است

 1مردم در طول قرنطینه تنها شدند.

به گفته OnePulse، یک برنامه بینش مصرف کننده و پورتال وب، در یک نظرسنجی اخیر از بیش از 300 عضو نسل Z 16 تا 24 ساله در ایالات متحده، 35٪ گفتند که در 12 ماه گذشته از برنامه های دوستیابی برای ایجاد دوستان افلاطونی استفاده کرده اند. که این نظرسنجی را برای وال استریت ژورنال انجام داد. تقریباً 27٪ گفتند که از برنامه های دوستیابی برای دوست یابی استفاده می کردند زیرا در قرنطینه تنها بودند. زنان بیشتر از مردان - 39٪ در مقابل 29٪ - گفتند که از برنامه های دوستیابی برای ایجاد دوستان افلاطونی استفاده می کنند.

 2برنامه ها منطقه دوست را در بر می گیرند.

طارق شوکت، رئیس بامبل، می‌گوید که بامبل در سال گذشته علاقه فزاینده‌ای به گزینه دوست یاب خود، بامبل BFF، داشته است. در طول سه ماه اول سال 2021، میانگین زمان صرف شده در Bumble BFF برای زنان 44 درصد و برای مردان 83 درصد رشد داشته است. به طور مشابه، پس از مشاهده افزایش استفاده از ویژگی Tinder's Passport - که امکان چت با کاربران را در سراسر جهان به جای محلی فراهم می کند - Match Group که مالک Tinder است، این سرویس را رایگان کرد. همچنین قصد دارد خدمات خود را فراتر از دوستیابی و یافتن دوستان با خرید شرکت رسانه اجتماعی کره جنوبی Hyperconnect در ژوئن گسترش دهد.

Faye Iosotaluno، مدیر ارشد استراتژی Match Group می‌گوید: «رشد فوق‌العاده‌ای در این زمینه وجود دارد، زیرا اکنون ما فقط در مورد مجردها صحبت نمی‌کنیم.

 3ارتباطات افلاطونی در برنامه های دوستیابی می تواند معتبرتر باشد.

اگرچه ویژگی ها و علایقی که دوست جویان در نمایه های خود فهرست می کنند، از جهاتی شبیه به چیزی است که افراد در شرکای عاشقانه به دنبال آن هستند، اما آنها به ظاهر فیزیکی یا سؤالات وجودی مانند بچه دار شدن معطل نمی شوند. آنها به وضوح می خواهند مردم با آنها ارتباط برقرار کنند، و حتی اعلام می کنند که به تازگی به یک شهر جدید نقل مکان کرده اند و به دنبال دوستان جدید هستند. به عنوان مثال، هنگامی که عکاس گابی دیمکه، 26 ساله، با دوست پسرش در سپتامبر به آستین، تگزاس، از نیویورک نقل مکان کرد، به ویژگی BFF بامبل روی آورد. او دو دوست خوب پیدا کرد که یکی از آنها از او خواست تا از عروسی اش در پاییز امسال در اسپانیا عکس بگیرد. دیمکه گفت: "ما از بامبل آشنا شدیم و اکنون همه ما این لحظات بزرگ زندگی را با هم داریم."

4 گاهی اوقات این ارتباطات به عشق شکوفا می شود.

در برخی موارد، دوستی های ایجاد شده در برنامه های دوستیابی به چیزی بیشتر تبدیل می شود. اینسلی کریستین دیویس که پس از جدا شدن از دوستان قدیمی خود در طول همه گیری، مشتاق یافتن دوستان جدید در منطقه متروی آتلانتا بود، به توصیه یکی از دوستان زن، Tinder را در اوایل ماه مارس دانلود کرد. خانم دیویس، فیلمنامه نویس و کارگردان 26 ساله، موفق شد به عنوان دوست با یک مرد کلیک کند. آن دو که هر دو واکسینه شده بودند، با هم به کوهپیمایی رفتند و قبل از اینکه متوجه شود، عاشقانه شکوفا شد. او می گوید: «در اوایل ماه مه، متوجه شدم که او را واقعا دوست دارم. این دو به تازگی شروع به ملاقات کرده اند. خانم دیویس همچنان امیدوار است که بتواند دوستان افلاطونی را در برنامه های دوستیابی پیدا کند.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید