×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

به گفته کارشناسان، چگونه یک رابطه از راه دور را به نتیجه برسانیم؟


جمعه 7 مرداد 1401 7:42:29 PM 

اخبار گوهردشت


 

من ممکن است بالای کوهی در نیوزلند، 7000 مایلی دورتر از شوهرم ایستاده باشم، اما فکر نمی‌کنم تا به حال شادتر بوده‌ایم یا بیشتر از این احساس عشق کرده‌ایم. وقتی با او فیس تایم می‌کنم، مثل تازه عروس‌ها می‌خندیم و می‌خندیم.

من و شوهرم نیک با یک رابطه از راه دور غریبه نیستیم. و از طریق آزمون و خطا، متوجه شدیم که چگونه رابطه از راه دور خود را به نتیجه برسانیم. زمانی که من در نیویورک زندگی می کردم و او در کالیفرنیا زندگی می کرد، در گالاپاگوس با هم آشنا شدیم. حتی تا زمانی که ازدواج نکردیم با هم زندگی نکردیم. حتی در حال حاضر، سه سال ازدواج با یک پسر یک ساله، تقریبا یک سوم مواقع برای کار در نقاط مختلف جهان هستیم. فاصله زمانی، فاصله، رابطه ما را بهتر می کند. دوست دارم وقت داشته باشم که دلم برایش تنگ شود، به یاد بیاورم که چرا از اول می خواستم با او باشم.

و من تنها نیستم من داستان های موفقیت آمیز در مورد روابط از راه دور را به طور منظم می شنوم. برخی از خوشبخت‌ترین زوج‌هایی که من می‌شناسم در برخی مواقع یا در همه زمان‌ها در رابطه از راه دور هستند. بسیاری از کارشناسان حتی فکر می کنند که شروع یک رابطه زمانی که دو نفر در مکان های مختلف زندگی می کنند واقعاً سالم است.

دکتر فیلیپ لی و دکتر دایان رودولف، روسای مشترک زوج درمانی در ویل می‌گویند: «زمانی که افراد یکدیگر را ملاقات می‌کنند و شیفته یکدیگر می‌شوند، عموماً تصور می‌شود که موج اولیه احساسات زمانی که زوج از هم جدا می‌شوند طولانی‌تر طول می‌کشد. پزشکی کورنل.

لی می‌گوید: «در نهایت خطر کاهش محبت وجود دارد، و برای کسانی که فراتر از مرحله شیفتگی هستند، خطر جدایی بیشتر است، اما مزایای بالقوه بیشتری نیز دارد

آمار روابط از راه دور دلگرم کننده است. طبق یک مطالعه در سال 2013 از مجله ارتباطات، تقریباً سه میلیون آمریکایی در مقطعی از ازدواج خود جدا از همسر خود زندگی می کنند و 75 درصد از دانشجویان در دوره ای از راه دور در یک رابطه طولانی بوده اند. حتی تحقیقات نشان داده است که زوج‌های مسافت دور در مقایسه با زوج‌هایی که از نظر جغرافیایی به هم نزدیک هستند، رضایت یکسان یا بیشتر از روابط خود دارند و سطوح بالاتری از تعهد به روابط خود و احساس کمتری در دام افتادن دارند.

یکی از بزرگترین مزایا این است که شما بیشتر در مورد یکدیگر صحبت می کنید و یاد می گیرید، زیرا زمان بیشتری را صرف مکالمه می کنید تا زمانی که در کنار هم به تماشای نتفلیکس بنشینید، یا به انجام کارهای مختلف یا انجام فعالیت های مشترک بپردازید. لوری گوتلیب، روان درمانگر متخصص در روابط می گوید.

«همچنین مزیت ایجاد دوستی ها و علایق خود را دارد، به طوری که شما افراد جالب تری هستید و چیزهای بیشتری برای وارد کردن به رابطه دارید. گوتلیب می‌گوید: «شما بیشتر از افرادی که در یک شهر زندگی می‌کنند زمان تنهایی دارید، بنابراین از دیدن یکدیگر بسیار هیجان‌زده هستید و واقعاً برای زمانی که با هم می‌گذرانید ارزش قائل هستید.

البته، مشکلات روابط از راه دور وجود دارد، اما اگر دو نفر متعهد به انجام آن باشند، چشم انداز تیره و تار نیست. در مورد چگونگی غلبه بر برخی از سختی های عشق از راه دور و نکاتی در مورد رابطه از راه دور با کارشناسان صحبت کردیم.

 

فناوری بهترین دوست شماست :

گوتلیب می‌گوید که روابط از راه دور اکنون آسان‌تر از همیشه شده‌اند، زیرا ما راه‌های زیادی برای حفظ ارتباط به لطف فناوری داریم.

"بسیاری از چسب های یک رابطه در جزئیات روزمره است، و با فناوری، می توانید آن را در زمان واقعی، آنی، با عکس ها، متن ها و FaceTime به اشتراک بگذارید. گوتلیب می‌گوید که این با نامه‌ها یا تماس‌های تلفنی از راه دور بسیار متفاوت است. همچنین، از آنجایی که افراد در روابط از راه دور برای حفظ ارتباط بیشتر به فناوری متکی هستند، از برخی جهات فناوری به آنها اجازه می‌دهد حتی بیشتر از زوج‌هایی که همدیگر را می‌بینند، اما در یک اتاق نشسته‌اند و اصلاً تعاملی ندارند، ارتباط کلامی برقرار کنند. "

گوتلیب همچنین توصیه می کند که به جای کلی گویی، مهم است که جزئیات را با شریک زندگی خود به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، فقط نگویید: "من به این شام رفتم و خیلی خوش گذشت." در عوض، واقعاً به جزئیات بپردازید. در مورد اینکه چه کسی آنجا بود، در مورد چه چیزی صحبت کردید، چه چیزی خوردید و چه احساسی در شما ایجاد کرد صحبت کنید. این باعث می شود که هر روز برای شریک زندگی شما زنده شود، حتی اگر او آنجا نبود تا شاهد آن باشد.

به رابطه متعهد باشید :

این امر برای همه افرادی که در روابط از راه دور درگیر هستند صدق می کند، اما به ویژه برای افرادی که به دنبال روابط از راه دور در دانشگاه هستند صادق است. این مهم است که بدانید قبل از هدر دادن زمان گرانبها، واقعاً به یک شخص متعهد هستید. بلا گاندی، بنیانگذار آکادمی دوستیابی هوشمند، می گوید: «اگر در کالج هستید، واقعاً به این فکر کنید که آیا این شخص را دوست دارید یا خیر، و آیا او ارزش مجرد بودن در دانشگاه را دارد یا خیر. به گفته گاندی، اهمیت مجرد بودن در دانشگاه در این است که شما باید آزمایش کنید و آب را آزمایش کنید تا مشخص کنید واقعاً در یک رابطه چه می خواهید و به چه چیزی نیاز دارید. من افراد زیادی را می بینم که فقط از راه دور [رابطه] می گذرند و سال های دانشگاه خود را از دست می دهند

اگر تصمیم می گیرید در یک رابطه از راه دور در دانشگاه بمانید، ضروری است که برنامه ای برای اتفاقات بعدی داشته باشید و هر دو برای رسیدن به آن هدف تلاش کنید. این دلیل دیگری است که گاندی می گوید رفتن به مسافت طولانی در کالج می تواند سخت باشد. ترسناک است که مجبور شوید آینده خود را حول محور شخص دیگری برنامه ریزی کنید، در حالی که به سختی می دانید آینده شما چه خواهد بود.

پس از چهار سال زنده ماندن از هم، تمام تلاش خود را بکنید تا بعد از دانشگاه به این مسافت پایان دهید. گاندی می‌گوید: «در حالت ایده‌آل، هر دوی شما پس از فارغ‌التحصیلی در یک شهر کار می‌کنید. "روابط از راه دور که در آزمون زمان مقاومت می کنند نیاز به برنامه ای برای پایان دادن به فاصله زمانی دارند."

تعیین تاریخ پایان :

در حالی که عشق از راه دور می تواند برای مدت زمان محدودی چیز خوبی باشد، در نهایت احتمالاً می خواهید در همان مکان شریک زندگی خود باشید. این به هر دو طرف کمک می کند تا بدانند چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. گوتلیب می‌گوید: «از هم جدا بودن سخت است، بنابراین هر دوی شما باید به یک اندازه به رابطه متعهد باشید و در مورد اینکه این وضعیت چقدر طول می‌کشد، و برنامه‌ای که در نهایت در یک مکان زندگی می‌کنید، در یک صفحه باشید.

با هم کار کنید حتی اگر جدا هستید :

فقط به این دلیل که از نظر فیزیکی در یک مکان نیستید به این معنی نیست که نمی توانید با هم خوش بگذرانید. گاندی پیشنهاد می کند: «از طریق اسکایپ یک شب فیلم را با هم برنامه ریزی کنید تا بتوانید فیلم مشابهی را حتی زمانی که در مکان های مختلف هستید تماشا کنید.

نتفلیکس یا سایر سرویس‌های استریم، تماشای برنامه‌ها را با شریک زندگی‌تان آسان‌تر از همیشه می‌کند. گاندی همچنین توصیه می‌کند که آزمون‌ها یا بازی‌های آنلاین را با هم انجام دهید و در مورد نتایج بحث کنید تا گفتگوهای جدید و جالبی ایجاد شود.

برنامه های سرگرم کننده بسازید :

از جزئیات کارهایی که شما دو نفر در دفعه بعد که یکدیگر را دیدید انجام خواهید داد، لذت ببرید. "آخر هفته آینده خود را با هم برنامه ریزی کنید. صحبت کردن در مورد کارهای سرگرم کننده ای که با هم انجام می دهید را به یک مراسم تبدیل کنید. گاندی می‌گوید: شاید بتوانید تصمیم بگیرید که هر شب که با هم هستید، رستوران‌های جدید را به جای رفتن به مکان‌های مشابه امتحان کنید. این چیزی را ایجاد می کند که هر دو طرف می توانند منتظر آن باشند.

گاندی همچنین پیشنهاد می‌کند زمانی که هر دوی شما PJ هستید، «تماس‌های ویدیویی شب بخیر» را برنامه‌ریزی کنید تا حس کنید با هم به رختخواب می‌روید

در رابطه خود مطمئن باشید :

به گفته لی و رودولف، ناامنی می‌تواند منجر به این شود که یکی از شریک‌ها به دفعات زیاد طرف دیگر را چک کند. این می تواند منجر به ارسال بیش از حد تماس ها و پیامک ها به دلایل اشتباه شود و می تواند منجر به تنش غیر ضروری شود.

"دلیل سازنده ارتباط زوج ها این است که به شریک زندگی خود و آنچه برای آنها مهم است، درک کنند. لی و رودولف هشدار می‌دهند که وقتی ارتباط به دلیل ناامنی ربوده می‌شود، شریک مضطرب مطمئن نمی‌شود و شریک دیگر با چک کردن مداوم خاموش می‌شود. فرکانس تعامل در زوج‌هایی که بر اساس فاصله از هم جدا می‌شوند، باید با پارامترهای یکسانی از تعامل در زمانی که هر دو در خانه هستند، مرتبط باشد. این باید در سطحی باشد که مورد توافق طرفین باشد.

به یک برنامه زمانبندی پایبند باشید :

زمان‌بندی اهمیت دارد، به‌ویژه زمانی که وقت شما با هم ارزشمند است. برای تداوم روابط از راه دور باید واقعاً همدیگر را ببینید، بدانید چه زمانی همدیگر را خواهید دید و بتوانید اعتماد کنید که طرف مقابل به آن برنامه پایبند است.

گوتلیب می گوید: «شما نمی خواهید برای مدت طولانی بدون دیدن یکدیگر بمانید.

قوانین و مرزهای واضح را تنظیم کنید :

به لی و رودولف توصیه کنید، کاری را انجام ندهید که دوست ندارید طرف مقابل در شبکه های اجتماعی ببیند.

گاندی اضافه می‌کند که باید بهترین کار را انجام دهید تا از موقعیت‌هایی که ممکن است شریک زندگی طولانی‌تان را احساس ناراحتی یا تهدید کند دوری کنید. نیازی نیست قبل از هر تعامل اجتماعی با شریک خود بررسی کنید یا تأییدیه دریافت کنید، اما باید مرزها و قوانین واضحی را تعیین کنید که برای هر دوی شما مفید باشد و به آنها پایبند باشید.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید