×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

قرار ملاقات: چگونه در دیدار اول موفق باشیم؟


یکشنبه 7 اسفند 1401 3:38:27 AM 

اخبار گوهردشت


 اغلب افراد در مورد موفقیت شان در دیدار اول بسیار نگرانند و اکثرا به موفقیت فکر نمی کنند و اغلب نگران این موضوع هستند که پس از این همه تلاش برای یافتن شخصی برای دوستی موفق به ادامه رابطه پس از اولین دیدار نباشند. چرا این گونه افکار منفی به ذهن ما خطور می کند؟امیدوارم خواندن سطور زیر به شما کمک کند که بر این احساس غلبه کنید.

- قرار و نگرانی هرگز نمی توانند حاصل خوبی برای شما داشته باشند. نگرانی در مورد نتیجه یک دیدار می تواند همه چیز را به راحتی خراب کند و موفقیت شما را تحت تاثیر قرار بده . چرا نگرانید؟آیا فکر می کنید شما تنها کسی هستید که می خواهید به ملاقات شخصی از جنس مخالف بروید؟ چه چیزی قرار است اتفاق بیافتد؟ آیا قرار است چیزی رو از دست بدهید؟ خیر .قرار نیست آسمان به زمین بیافتد.
- قرار و اعتماد به نفس مساوی است با موفقیت. آیا شما فرد موفقی در زندگیتان نبوده اید؟ احساس می کنید فرد جالبی نیستید؟ آیا با هوش نیستید؟ جذاب نیستید؟ آیا توانائی شاد کردن افراد رو ندارید؟ اگر حداقل یکی از خصوصیات بالا را دارید چرا احساس نگرانی می کنید.بگذارید شریکتون (کسی که قرار او را ملاقات کنید) نگران باشد. شما تنها برنده این بازی هستید.داشتن اعتماد به نفس می تواند شرایط رو به نفع شما تغییر بدهد.
- قرار و دوستی نیاز به ارتباط صادقانه دارد.چرا فکر می کنید باید کاری رو انجام بدهید که نمی توانید؟
چرا به دروغ گفتن و دروغ رفتار کردن فکر می کنید؟در مورد رفتار و گفتارتان صادق باشید. بگونه ای صحبت کنید و رفتار کنید , گوئی با بهترین و صمیمی ترین دوستتان صحبت می کنید.
- قرار و دوستی نیاز به دلربائی و گیرائی دارد. اینها همان فاکتور هائی هستند که باعث میشوند یک شخص جذاب به نظر برسد. خودتان را به صورتی که هستید , خواستنی و مطلوب نشان دهید.حرکات شما می تواند باعث جذابیت بیشتر تان بشود.آرام حرکت کنید.زمانیکه می خواهید ژست های مختلفی به خود بگیرید , باید سعی کنید این کار را با آرامش تمام انجام دهید.به آرامی صحبت کنید و به آرامی چشمک بزنید.با این کار اطمینان خاطر و آرامش خود را به شخص مقابل منتقل می کنید. زیاد صحبت نکنید !حتی اگر موضوع جذاب و جالبی برای تعریف کردن دارید.به طرف مقابل هم اجازه صحبت دهید.
در آخر این گونه قرار ها می تواند به راحتی با موفقیت همراه باشد اگر و فقط اگر نگرانی را کنار بگذارید. موفق باشید.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید