×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

افتتاح بخش جدید شبکه اجتماعی گوهردشت


شنبه 2 اردیبهشت 1402 4:44:19 AM 

اخبار گوهردشت


 کاربران عزیز سایت ما همیشه در تلاش بوده ایم تا محیط شبکه اجتماعی گوهردشت را برای شما به مکانی امن و شاداب تبدیل نماییم. با توجه به اینکه گاها در هر شبکه اجتماعی ممکن است ارتباطات دوطرفه موجبات ناراحتی فردی را فراهم آورند ما دست به ابتکاری جدید در این مورد زدیم و برای اولین بار در دنیا  الگوریتم هوشمندی ایجاد کردیم که جلوی اینگونه تعاملات را بگیرید. به این منظور پس از ماه ها تلاش شبانه روزی، سایت گوهردشت بخش جدید و نوآورانه ای را برای اولین بار در دنیا به کاربران خود ارائه میدهد.

در این بخش که لینک آن از طریق صفحه خانگی در دسترس شما قرار دارد میتوانیید حدالقل سطح ادب و خشونت افرادی که قادر به تعامل با شما باشند  را مشخص نمایید. با تنظیم مناسب شما، افرادی که میزان خشونت آنها بالاتر از آنچه شما مشخص نموده اید باشد قادر نخواهند بود از این پس به شما پیام دهند.

از سوی دیگر شما در این بخش میتوانید  مشاهده کنید چه کسانی از شما شکایت کردند و در صورت تمایل از آنها معذرت خواهی نمایید. همچنین شکایت های ارسالی خود و معذرت خواهی های خود را میتوانید مشاهده نمایید. علاوه بر این در این بخش با توجه به شکایت های دریافتی موجه که بر اساس اگوریتم سایت به طور اتوماتیک مشخص میشوند میتوانید میزان ادب و سطح خشونت خود را مشاهده نمایید.  و مشاهده نمایید که در چه سطحی قرار دارید و چه میزان امتیاز ادب دارید.

همچنین هر کاربر دو کارت سبز دارد که در این بخش وضعیت این کارت ها را میتوانید مشاهده نمایید. با داشتن این کارت ها میتوایند نماد ادب سایت گوهرشت را در پروفایل خود فعال نمایید. با این حال در صورت دریافت شکایت موجه این کارت ها میسوزند و در صورت از دست دادن هردوی این کارت ها اگر نماد ادب را برای خود فعال کرده باشید، این نماد را از دست خواهید داد.

همچنین اگرمیزان امتیاز ادب شما کاهش پیدا کرده است، تا حدی میتوانید امتیاز های از دست رفته ادب خود را بازیابی کنید ( کارت های سبز قابل بازیابی نیستند). برای اینکار میتوانید پیام های محبت آمیز بیشتری به سایر کاربران ارسال نمایید یا از شکایت های دریافتی خود مغذرت خواهی نمایید.

شبکه اجتماعی گوهرئشت تنها شبکه اجتماعی دنیا میباشد که با طراحی این الگوریتم هوشمند سلامت روان کاربران خود را تامیین نموده است

با امید رضایت شما کاربران گرامی

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید