×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

تقاضای تهیه‌کننده «شیار 143» چیست؟


شنبه 20 دی 1393 4:21:44 PM 

اخبار گوهردشت


 منطقه خراسان، محمدحسین قاسمی که عصر 18 دی ماه درنشست خبری عوامل فیلم شیار 143 در محل مجموعه تجاری سپاد مشهد سخن می‌گفت،در ادامه اظهار کرد: در طول ایام اکران فیلم ما هشت روز تعطیلی داشتیم که به همین جهت تقاضای تمدید اکران تا هشت بهمن ماه را ارائه کرده‌ایم.

وی ادامه داد: مسائلی مطرح شده مبنی بر اینکه قرار است فیلم از اکران خارج بشود و در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، هفته آینده حرف‌های جدی در خصوص عملکرد شورای صنفی خواهم داشت.

این تهیه کننده سینما عنوان کرد: فیلم هنوز از کف فروش پایین‌تر نیامده است و فروش آن در نقاط مختلف کشور راضی‌کننده بوده و به همین جهت ما فکر می‌کنیم که زمینه تمدید اکران وجود دارد.

قاسمی افزود: معمولا فیلم‌هایی که در جشنواره جایزه بهترین فیلم از نگاه مردم را دریافت می‌کنند، بهترین زمان اکران یعنی تعطیلات عید نوروز یا عید فطر را برای اکران می‌گیرند اما فیلم ما در اکران نوروزی به دلیل همزمانی با اکران فیلم «چ» اکران نشد و قرار بر این بود که در تعطیلات عید فطر به روی پرده برود که متاسفانه این اتفاق نیز نیفتاد.

وی گفت: متاسفانه بدترین زمان اکران یعنی ماه صفر به ما اختصاص پیدا کرد اما به لطف مردم و استقبال آنها فیلم توانست موفق باشد و گیشه‌ خوبی داشت و بنابر آخرین اطلاع بنده تاکنون سه میلیارد و 330 میلیون تومان فروش داشته است که مبلغ خوبی به شمار می‌رود.

این تهیه کننده سینما تصریح کرد: ما از همکاری با مجموعه‌های اقتصادی استقبال می‌کنیم و امیدواریم که بتوانیم ارتباطات خوبی با آنها داشته باشیم به شرط اینکه این همکاری‌ها مانع از استقلال فکری مجموعه ما نشود.

وی عنوان کرد: از کمک‌های بلاعوض و ارتباطات یک طرفه استقبال نمی‌کنیم بلکه معتقدیم می‌توان با همکاری نهادهای اقتصادی مشارکت خوبی را در فضای کارهای سینمایی انجام داد و در صورت وجود چنین شرایطی از این مساله استقبال خواهیم کرد. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید