×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

قوچان‌نژاد: پنج‌شنبه، بازی خوب برابر بحرین را تکرار می‌کنیم


سه شنبه 23 دی 1393 1:12:51 PM 

اخبار گوهردشت


 رضا قوچان نژاد، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، پیش از تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خوبی را برابر تیم ملی بحرین داشتیم و دو بر صفر بردیم و به خاطر فشار آن مسابقه بازیکنان کمی خسته بودند. روز دوشنبه تمرین و ریکاوری انجام دادیم. واقعا بازی آسانی را انجام نداده بودیم و برد دو بر صفر برای مان خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: ما آماده بازی بعدی هستیم و سعی می‌کنیم روی قطر به خوبی تمرکز کنیم.

قوچان‌نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر این که برنامه‌های تاکتیکی تیم چگونه پیش می‌رود، گفت: نمی‌توانم در باره آن صحبتی کنم، اما جلسه خوبی با کادر فنی داشتیم.

وی با اشاره به این که انگیزه ملی‌پوشان برای بازی با تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا بالاست، گفت: انگیزه زیادی برای برد با تیم ملی قطر داریم و می‌خواهیم همین روند را ادامه دهیم. امیدواریم بتوانیم برنامه‌های تاکتیکی را در زمین پیاده کنیم.

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که باخت چهار بر یک تیم ملی قطر مقابل تیم ملی امارات تا چه اندازه شانس پیروزی تیم ملی ایران را زیاد می‌کند ؟ خاطر نشان کرد: ما با آن نتیجه کاری نخواهیم داشت. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم آمادگی تیم ملی بالا برود. اگر تیم ملی قطر باخته می‌توان این طور تصور کرد که انگیزه آنها برای روبرو شدن با تیم ملی ایران بیشتر شده باشد و قطعا می‌خواهند این بازی را ببرند.

وی درباره تمرینات تیم ملی نیز گفت: امروز اولین روز تمرینات جدی ماست، چون روز دوشنبه بازیکنان ریکاوری کردند. شهر ملبورن برای ما شرایط خوبی را مهیا کرده بود و تیم ملی فوتبال ایران خیلی خوب آماده شده و امیدوارم در شهر سیدنی هم همین وضعیت ادامه داشته باشد.

قوچان‌نژاد درباره گلزنی‌اش گفت: متاسفانه در بازی با تیم ملی بحرین نتوانستم گلزنی کنم. امیدوارم شیرینی گل زدن با شیرینی برد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا همراه باشد.  

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید