×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

بزیک: بازیکنان جوان به خوبی جواب اعتماد کی‌روش را دادند


سه شنبه 30 دی 1393 1:49:38 PM 

اخبار گوهردشت


 ادموند بزیک درباره آخرین بازی ایران در مرحله گروهی برابر امارات گفت: بازی خوبی بود و به نظرم بازیکنان نکات فنی و تاکتیک‌های مورد نظر کی‌روش را به خوبی در زمین پیاده کردند. تیم ملی بر روی استفاده از ضد حملات و ضربات ایستگاهی برنامه و تمرکز داشت و از این تاکتیک به نتیجه هم رسید.

وی با اشاره به استفاده کی‌روش از بازیکنان جوان در برابر امارات افزود: عملکرد این جوانان حاصل اعتماد کی‌روش به آن‌هاست. فکر می‌کنم بازیکنان جوان جایگزین در این بازی جواب اعتماد کی‌روش را دادند. به خصوص وحید امیری و پورعلی گنجی که جای پیشرفت زیادی دارند.

پیشکسوت فوتبال به نبود یک بازیکن بازی‌ساز در خط میانی تیم ملی اشاره کرد و گفت: این کمبود را ما توانسته‌ایم با حضور بازیکنان سرعتی و فیزیکی در جناحین جبران کنیم و به نتیجه برسیم.

بزیک با تمجید از عملکرد بازیکنان کناری ایران خاطرنشان کرد: در دقایقی از بازی از جناحین بسیار خوب کار کردیم موقعیت‌هایی هم برای آزمون و جهانبخش ایجاد کردیم که به گل نرسیدیم.

وی امارات را یکی از تیم‌های خوب این تورنمنت دانست و اظهار کرد: فکر می‌کنم در این بازی 60 درصد مالکیت توپ را در جمع در اختیار داشتند و دو سه برابر ما پاس داده بودند.

بزیک در این باره افزود: مربی آن‌ها هم از رده‌های پایه با این بازیکنان کار کرده است و فدراسیون فوتبال امارات اکنون جواب اعتمادش را دیده است. امارات جزو معدود تیم‌هایی است که پیشرفت داشته است.

وی عملکرد هافبک‌های میانی ایران در کنترل عبدالرحمن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: به نظرم خط هافبک، به خصوص تیموریان و نکونام در برابر عبدالرحمن خوب عمل کردند چرا که او نتوانست مثل بازی‌های قبل ظاهر شود. بازی عبدالرحمن شبیه بازی علی کریمی است.

این مربی فوتبال با بیان اینکه همه بازیکنان ایران در سطحی نزدیک به هم بازی می‌کنند، اظهار کرد: با این حال از نظر من پورعلی گنجی را می‌توان بهترین بازیکن ایران دانست. در کل ساختار تیمی ما به گونه‌ای است که بازیکنان، اختلاف چندانی با هم ندارند. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید