×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

بارش شدید باران تمرین‌های کی‌روش را نیمه‌کاره گذاشت


چهارشنبه 1 بهمن 1393 12:59:40 PM 

اخبار گوهردشت


 اولین تمرین جدی تیم ملی فوتبال ایران در شهر کانبرا به علت بارش شدید باران تنها حدود یک ساعت به طول انجامید.

ملی‌پوشان ساعت 16:30 در کمپ مک‌کالا کارشان را شروع کردند. آن‌ها با لباس‌های یکدست قرمزرنگ وارد زمین شدند و پس از گرم کردن بدن‌هایشان طبق روال گذشته در جلسه‌ای با حضور کی‌روش در وسط زمین حاضر شدند.

کی‌روش با امیرحسین صادقی و امید ابراهیمی گفت‌وگویی سه نفره داشت.

کی‌روش 15 دقیقه برای آن‌ها صحبت کرد سپس ملی‌پوشان تمرین‌های بدنی شامل دویدن به دور زمین، حرکات کششی و... را داشتند. آن‌ها برای تقویت عضلات پا، تمرین‌های بدنسازی خاصی را انجام دادند.

جواد نکونام،‌آندرانیک تیموریان، سید جلال حسینی، مهرداد پولادی و مرتضی پورعلی گنجی 5 بازیکنی بودند که حدود نیم ساعت در سالن بدنسازی به صورت انفرادی کار کرده و سپس به کنار زمین آمدند و نظاره‌گر کار ملی‌پوشان بودند.

کارلوس کی‌روش در تمرین‌های امروز برنامه‌های تاکتیکی مختلفی را در نظر گرفته بود و برای همین مانند برخی از تمرین‌ها، خودش ادوات تمرینی را روی زمین می‌چید.

ملی‌پوشان پس از حدود 20 دقیقه زمانی که پوشش رسانه‌ای برای خبرنگاران تمام شد، شروع به مرور کارهای تاکتیکی کردند. کی‌روش آن‌ها را به دو تیم تقسیم کرد که مقابل هم فوتبال بازی می‌کردند.

چهار بازیکن هم از جمع‌شان جدا شدند و تمرین سپک‌تاکرا انجام دادند.

این زمین تمرینی با پارچه‌هایی به ارتفاع حدود یک متر و 80 سانتی‌متر محصور شده بود اما به خاطر بلندی‌هایی که در اطراف زمین وجود داشت، افراد خارج از کمپ امکان مشاهده تمرین را داشتند و کارلوس کی‌روش وقتی این شرایط را دید به ناظر AFC اعتراض کرد که زمین باید محصور‌تر باشد. مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی هم با او صحبت کرد اما ظاهرا دیگر کاری نمی‌توانستند بکنند.

هاشم بیگ‌زاده در تمرین‌های امروز هم حضور داشت. او از امروز در تمرین گروهی داخلی زمین چمن تیم ملی شرکت کرد.

اما تمرین تیم ملی درست زمانی که نیم ساعت به انتهای آن باقی مانده بود، به خاطر بارش شدید باران، تعطیل شد. هوای امروز کانبرا ابری است و دمای هوا هم حدود 18 درجه گزارش شد اما به یکباره بارش باران بسیار شدید معروف به باران استرالیایی به یکباره تمرین را قطع کرد.

حتی خبرنگاران قرار بود پس از تمرین در قسمت میکسدزون با بازیکنان مصاحبه کنند، چنین امکانی برایشان میسر نشد.

حدود 30 نفر از ایرانی‌های مقیم کانبرا برای تشویق تیم ملی به محل کمپ آمده بودند که اجازه ورود نداشتند. آن‌ها منتظر خروج بازیکنان از محل تمرین هم بودند اما بارش باران باعث شد همه چیز تعطیل شود.  

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید