×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

گسترش همکاری‌های شبکه عراقی با صداوسیمای ایران


پنجشنبه 2 بهمن 1393 1:29:32 PM 

اخبار گوهردشت


 عباس عیساوی و هیات همراه طی اقامت چند روزه خود در ایران در روز چهارشنبه - اول بهمن ماه - در ملاقات با شهرام بلوریان، مدیر کل ارتباطات و همکاری‌های بین المللی با اشاره به فعالیت‌های پر ثمر سازمان صدا و سیما در زمینه رسانه و همکاری در راه اندازی این شبکه، همکاری با صدا و سیما را مایه افتخار خواند و ابراز امیدواری کرد تا با امضاء یادداشت تفاهم رسانه‌ای زمینه برای همکاری‌های گسترده فراهم شود.

وی همچنین با بیان نیازهای این شبکه خواهان دریافت کمک در زمینه آموزش کارکنان و همچنین فناوری‌های نوین در امور فنی و مهندسی شد.

در مقابل شهرام بلوریان با اشاره به مشترکات میان دو کشور عراق و ایران ضمن اعلام آمادگی سازمان صدا و سیما برای همکاری با این شبکه درخصوص امضای یادداشت تفاهم همکاری تاکید کرد.

شبکه الفرات در سال 2004 میلادی توسط مجلس اعلای اسلامی عراق با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و تشیع در بغداد راه‌اندازی شده است.

برنامه‌های الفرات که «سیاسی، خبری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، هنری و سرگرمی» است از طریق ماهواره‌های نایل ست و هات برد در کشورهای «عربی، آسیایی، اروپایی، آمریکای شمالی، کانادا، استرالیا و نیوزیلند» قابل دریافت است.  

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید