×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

پورشه برای 13500 خودرو فراخوان داد


شنبه 4 بهمن 1393 1:07:36 PM 

اخبار گوهردشت


 فولکس واگن که شرکت مادر پورشه است، در بیانیه‌ای اعلام کرد این خودروساز شاسی بلند کاین و سدان پانامرا را که مجهز به موتور V6 سه لیتری هستند، سرویس‌دهی می‌کند. این برنامه شامل مدل‌های استاندارد و هیبریدی ساخته شده در فاصله مارس سال 2011 تا ماه مه سال 2012 است.

فراخوان‌های خودرو در آمریکا بدنبال معطوف شدن توجه عمومی به مشکلات ایمنی سال گذشته از مرز 60 میلیون دستگاه عبور کرد و ممکن است امسال از این رقم هم افزایش پیدا کند. مقامات چینی هم همزمان با تلاش خودروسازان بزرگ برای گسترش حضور در بازار این کشور، اقدامات حمایتی برای مصرف کنندگان را افزایش داده اند.

فراخوان پورشه شامل 9135 خودرو است که سازمان کل نظارت بر کیفیت، بازرسی و قرنطینه چین اعلام کرده است به دلیل خطر آتش سوزی نیاز به تعمیر دارند. مقررات در چین مشخص کرده‌اند که اعلام فراخوان احتمال وقوع بدترین سناریو را مطرح می‌کند با اینهمه به گفته سخنگوی پورشه، چنین اتفاقاتی تاکنون گزارش نشده‌اند.

رگولاتور چین همچنین برای 51 هزار و 911 دستگاه خودروی FAW- فولکس واگن و فولکس واگن برای ایراد مشابه مدل‌های پورشه فراخوان داده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، فولکس برای 185 شاسی بلند توارگ مدل سال 2012 در آلمان که از موتور مشابه استفاده می‌کنند، فراخوان داده است. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید