×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

دوست ندارم، کفاشیان مرتکب بی‌قانونی شود


دوشنبه 6 بهمن 1393 1:09:10 PM 

اخبار گوهردشت


 صادق درودگردرباره‌ی تخلفات صورت گرفته در مجمع عمومی مورخ ششم دی ماه 93، اظهار کرد: تمام هدف ما به عنوان ناظر این بود که تخلفی در مجمع صورت نگیرد و به خاطر همین گزارشات مجامع قبلی را نیز امضا نکردیم. در پایان مجمع عمومی نیز اثبات شد که کمیته رفع ابهامات مالی و برنامه و بودجه کارش را درست انجام نداده است. در مجمع عمومی ششم دی ماه نیز تذکراتی را به عنوان ناظر به آقای کفاشیان دادم اما آقای کفاشیان در مقابل همه در برابر خواسته قانونی ما سکوت اختیار کرد و روند عمومی جلسه را ادامه داد.

وی افزود: آقای کفاشیان روند مسامحه را در پیش گرفته است. ما دوست داریم آقای کفاشیان تا زمانی که در فدراسیون حضور دارد فعالیت‌هایش بر اساس قانون باشد. وقتی ما بی‌قانونی را توسعه می‌دهیم و در فوتبال ما رواج پیدا می‌کند این بی‌قانونی در تمام رویکردهای فوتبال ایران اثر می‌گذارد. شما وقتی در مجمع فدراسیون فوتبال عالی‌ترین رکن فوتبال کشور است بی قانونی را رواج می دهید بعدها هیات های فوتبال این کار را انجام می‌دهند و به طبع آن باشگاه‌ها و مربیان بی قانونی می‌کنند. ما هم دوست نداشتیم در جلسه درگیری ایجاد شود اما خواستار اجرای قانون هستیم.

وی افزود: طبق قانون تجارت در زمانی که بازرس قانونی معرفی نشده باشد می‌توان از طریق تشریفات قانونی بازرس را انتخاب کرد. در تشریفات قانونی هم ذکر شده است که باید دو سوم اعضای هیات رییسه درخواست کنند و حداقل 21 روز قبل از تشکیل جلسه فوق‌العاده‌ باید درخواست و صورت جلسه این جلسه برای اعضای مجمع ارسال شود که متاسفانه این موضوع برای مجمع ششم دی ماه رخ نداده بود.

درودگر ادامه داد: به همین دلیل ما نامه‌ای را به جهت ثبت در تاریخ تنظیم کردیم و به آقای کفاشیان دادیم. بنابراین اعلام کردیم مصوبه و برنامه بودجه و گزارش مالی حسابرس فاقد وجاهت قانونی است، زیرا ما بازرس قانونی نداشتیم و نمی‌توانیم در آغاز جلسه، جلسه را به فوق‌العاده‌ تبدیل کنیم و بعد جلسه را ادامه دهیم. این از اختیارات مجمع نیست که اساسنامه فدراسیون را زیر پا بگذارد. اساسنامه مجمع برتر از همه چیز است. مگر این که اساسنامه تغییر کند. تا زمانی که اساسنامه تغییری نکرده است تمام بندهای اساسنامه لازم الاجراست.

درودگر در ادامه به رقم قرارداد مربیان فوتبال در ایران اشاره کرد و گفت: در فوتبالی که رقم قرارداد یک مربی در سال چیزی حدود 13 الی 14 میلیارد تومان می‌شود و فوتبالی که برای تیم ملی آن سالی شش الی هفت میلیارد تومان برای اردوها هزینه می‌کند چطور می‌توانند حدود سه سال دستمزد حقوق داوران را پرداخت نکنند؟

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر شاهد تغییراتی در فدراسیون فوتبال هستیم. امیدوارم این تغییرات مثبت باشد و بر اساس تجربه و شایستگی‌ها انجام شود. امیدوارم افرادی که انتخاب می‌شوند در فوتبال کشور اثرات مثبتی داشته باشند. وقتی فردی را انتخاب کردیم که او نتوانست در فوتبال مثبت کار کند نباید برویم کس دیگری را بیاوریم که از او بدتر است. حتما باید به دلیل ناکارآمدی آن فرد، فرد کارآمدی را بیاوریم.  

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید