×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

کفاشیان: کی‌روش مشکل مالیاتی ندارد/ او برای بازی با شیلی و سوئد به ایران می آید


پنجشنبه 16 بهمن 1393 10:31:04 AM 

اخبار گوهردشت


  علی کفاشیان در حاشیه دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال کشور اظهار کرد: قراردادی که با کی روش بعد از جام جهانی منعقد شد، چهارساله است که یکی از بخش های آن جام ملت‌ها بود.

وی افزود: کی‌روش برای ادامه کار و اجرای مأموریت بعدی، آمادگی برای جام جهانی، ‌فراهم کردن برخی امکانات را شامل برگزاری اردوها و بازی‌های خوب و تأمین زمین مناسب را مطرح کرده است.

کفاشیان گفت: در صورتی که این امکانات فراهم شود، کی‌روش به‌طور قطع همکاری خود را با تیم ملی فوتبال ادامه خواهد داد. در حال حاضر وجود این امکانات ضعیف بوده و به‌طور کامل فراهم نشده است اما تلاش می شود تا درخواست‌های کی روش تحقق یابد.

کفاشیان با ذکر این که چمن‌های زمین‌های فوتبال نیاز به اصلاح دارد،عنوان کرد: یکی از گلایه‌های کی روش، نامناسب بودن چمن‌های زمین‌های فوتبال است.

وی خاطر نشان کرد: کی‌روش 25 روز دیگر به ایران بازمی‌گردد تا تیم ملی را برای رقابت با تیم ملی شیلی و سوئد در فروردین‌ماه آماده سازد.

کفاشیان یادآور شد: این فدراسیون مالیات تمامی مربیان خارجی را پرداخت کرده و مشکل مالیاتی برای مربیان خارجی وجود ندارد.

کفاشیان با بیان این که تیم ملی امید در اولویت‌های فدراسیون فوتبال قرار دارد،خاطرنشان کرد: باید آمادگی لازم برای تیم ملی فوتبال به‌منظور حضور در مسابقات و رقابت با 40 کشور آسیایی برای راهیابی به جام جهانی را فراهم کنیم.

وی درباره وضعیت بدهی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هر ورزشکار و باشگاهی باید بدهی خود به مالیات را بپردازد، این‌یک تکلیف است و اکنون بیشتر باشگاه‌های کشور به ورزشکاران و نیز مالیات بدهکارند.

کفاشیان درباره وضعیت خود در فدراسیون فوتبال نیز گفت: هنوز نامزدی من در انتخابات سال آینده فدراسیون قطعی نیست اما در یک سال باقیمانده تا انتخابات دور جدید، تلاش دارم تا خدمت بهتر را انجام دهم. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login