×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

کاشانی: امیدواریم جهانبخش و آزمون عید همراه ما باشند/ خاکپور: نتیجه نگیرم پاسخگو می مانم


یکشنبه 19 بهمن 1393 4:17:14 PM 

اخبار گوهردشت


 نشست خبری تیم فوتبال امید ایران عصر روز یک‌شنبه با حضور حبیب کاشانی، مدیر، محمد خاکپور، سرمربی و مجید صالح، مربی و بهنام برزای بازیکن تیم امید، هادی طباطبایی و مجتبی تقوی از اعضای کادرفنی این تیم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حبیب کاشانی با تشکر از حضور اصحاب رسانه عنوان کرد: حضور شما نشان از اهمیت تیم امید دارد و اگر همه ما با هم باشیم می توانیم تیم قدرتمندی را بسازیم.

در ادامه محمد خاکپور و بهنام برزای پشت تریبون قرار گرفتند تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.

اولین سوال از حبیب کاشانی بود که پرسیده شد آیا در صورت حضور محمد مایلی کهن در تیم پرسپولیس و با توجه به این که این مربی مدیر فنی تیم امید است آیا با این موضوع موافق هست یا خیر، گفت: من یک هوادار پرسپولیس هستم. به همین خاطر برای دیدن بازی پرسپولیس و ملوان به استادیوم رفتم. الان برای پرسپولیس احساس خطر کردیم و نیاز به کمک دارد اما درباره مایلی کهن باید بگویم که برایم مهم است که او افتخار داد به تیم امید آمد و مدتهاست با هم صحبتی نکردیم. قطعا برای حضور در هر تیمی خودشان نظرشان را خواهند داشت و اگر نیازی باشد و بخواهند از من مشورتی بگیرند من مشورت به ایشان می دهم اما فکر کنم که خودشان به خوبی می‌توانند تصمیم بگیرند اما در مورد بقیه اعضای کادرفنی باید بگویم که ما از همه آنها خواسته‌ایم با توجه به این که تنها چهل و چند روز تا شروع مسابقات رسمی تیم امید باقی مانده است با آرامش تمام تمرکزشان را روی تیم امید بگذارند تا ما به خوبی مرحله مقدماتی را سپری کنیم و بعد از آن می‌توانند هر تصمیمی بگیرند.

کاشانی همچنین در پاسخ به سوال مبنی بر این که با توجه به توافق قبلی با فدراسیون فوتبال در اولویت داشتن تیم امید برای استفاده از علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در ایام نوروز حال با توجه به همزمانی اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان با مسابقات تیم امید، آیا توافق نهایی برای استفاده از این دو بازیکن شده است یا خیر، تصریح کرد: بنده به اتفاق محمد خاکپور جلسه یک ساعته‌ای را با کارلوس کی‌روش داشتیم و در آن جلسه خاکپور از رزومه خودش برای کارلوس کی‌روش مطالبی را بیان کرد. در آنجا عنوان شد که مسابقات مقدماتی تیم امید بسیار مهم است و هر دو تیم بزرگسالان و تیم امید باید به یکدیگر کمک کنند تا به موفقیت‌های بعدی برسند. ما باید درک متقابلی از شرایط هم داشته باشیم.

کاشانی گفت: بر همین اساس با در نظر گرفتن این که تیم ملی در تعطیلات عید قصد انجام بازی‌های دوستانه دارد و تیم امید باید در بازی‌های رسمی انتخابی المپیک 2016 ریو شرکت کند بنابراین امیدواریم با دعوتی که محمد خاکپور از جهانبخش و آزمون خواهد داشت این دو بازیکن بتوانند در این مدت برای تیم امید بازی کنند و در مقابل بر اساس همان درک متقابل این دو بازیکن در خرداد ماه به تیم ملی بزرگسالان در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 کمک کنند.

حبیب کاشانی در خصوص درخواست برخی از مربیان لیگ برتر مبنی بر لغو بازی‌های هفته بیست و سوم به دلیل همزمانی آن با اردوی قطر تیم امید اظهار کرد: در تیم المپیک اساس کار ما بر تعامل است و با همه مسئولان تعامل می‌کنیم و نقطه قوت این تیم همین است که حاضریم برای تعامل پشت در هر مسئولی بنشینیم حتی اگر ما راه ندادند. از کمیته ملی المپیک گرفته تا فدراسیون و سازمان لیگ و سعی می‌کنیم در این زمینه از هر کسی که بتواند به ما کمک کند از نیروی انتظامی گرفته تا سپاه پاسداران و ارتش کمک بگیریم. در رابطه با بازی‌های هفته‌ بیست و سوم نیز به همراه آقای خاکپور و تاج جلسه‌ای داشتیم و در این جلسه دو موضوع عمده را مطرح کردیم که یکی بازی‌های هفته بیست و سوم بود و دیگری شرایط میزبانی نامناسب ما.

حبیب کاشانی ادامه داد: قرار بود شانزدهم تا بیست و دوم تیم ملی برای برگزاری اردو در قطر باشد و هفته بیست و سوم هم همزمان با این اردو انجام شود. از آنجایی که نمی توانستیم بازیکنان را نصف نصف ببریم و عده‌ای را بعد از هفته بیست و سوم به اردو اضافه کنیم بنابراین قرار شد بازیکنان را به همراه تیم ملی ببریم تا با شرایط جوی و ارتفاع از سطح دریا کنار بیایند و برای بازی آمادگی لازم را داشته باشند و در این زمینه در جلسه‌ای که با رییس سازمان لیگ داشتیم قرار شد ایشان این موضوع را حل و فصل کند و فکر می‌کنم همکاری مربیان با سرمربیان تیم‌ها با تیم ملی امید کمک کوچکی به این تیم است که از آنها انتظار می رود که این کار را انجام دهند و همین طور از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نیز انتظار داریم تا شرایط روانی خوبی برای تیم امید فراهم شود.

مدیر تیم امید در ادامه در خصوص شرایط میزبانی نیز گفت: ما در ایران بازی می‌کنیم اما شرایط میزبانی در حد  این تیم نیست. سه ورزشگاه برای میزبانی بازی‌ها به ای اف سی معرفی شده‌اند اما ای اف سی  تنها یک استادیوم را انتخاب کرده است و در این استادیوم در طول هشت روز هشت بازی انجام خواهد شد و این به زمین بازی آسیب بسیار زیادی خواهد زد. امیدواریم با رایزنی‌هایی که مسئولان انجام خواهند داد ورزشگاه آزادی نیز برای میزبانی انتخاب شود تا فشردگی بازی‌ها به زمین بازی و شرایط مسابقه لطمه‌ای وارد نکند.

در ادامه این نشست محمد خاکپور در واکنش به سوالی مبنی بر این که چه تعهد و ضمانتی برای موفقیت شما همراه با تیم امید وجود دارد، گفت: سه هفته با این تیم تمرین کردیم. تمام تیم‌هایی که به المپیک می‌روند 4 سال تیم را در اختیار دارند. البته ما به هیچ وجه به دنبال بهانه نیستیم اما تیمی که سه هفته است تمرین می‌کند و با محدودیتی از قبیل برگزاری مسابقه‌های باشگاهی داخلی و خارجی و اردوهای تیم ملی بزرگسالان مواجه است و البته همه این‌ها هم می‌تواند طبیعی باشد، به هر حال باید به آن فرصت داد تا بتواند به خوبی آماده شود.

وی تاکید کرد: هیچکس نمی‌تواند تعهدی برای برد و باخت تیمش بدهد اما همه ما محکوم به تلاش فراوان هستیم تا توانایی‌هایمان را به اجرا بگذاریم. همکاران من شبانه‌روز کار می‌کنند تا ما به هدف‌مان برسیم.

به گزارش ایسنا، کاشانی نیز در واکنش به این سوال پاسخ داد: تیم امید فرصت چند ماهه‌ای از اردیبهشت تا آبان‌ماه به علت بحث انتخاب وینگادا از دست داد اما نهایتا بعد از سپری کردن همه مشکلات و شروع به کار کادر جدید، می‌بینم تمامی اعضای کادر فنی تیم، ذره‌ای تلاش‌شان کم نمی‌کنند و شک ندارم آن‌ها بی‌وقفه تلاش می‌کنند. بعضا تا دو و سه نیمه شب کار می‌کنند. الان در تیم امید بحث 30 ثانیه و 10 ثانیه تاخیر بازیکنان بر سر میز ناهار است! مقررات کاملی در تیم ملی امید حکمفرماست و این درحالی است که ما وارث تیمی با مشکلات روحی بودیم. تیم امید از نظر شخصیتی دچار آسیب شده بود و طی یک سال یک برد هم نداشت. همه کمک کردیم تا این مشکلات با کادر جدید به حداقل برسد و بازی خوب ملی‌پوشان مقابل تیم اوکراین، تیم چهارم اروپا، از جمله آن است.

در ادامه نشست کاشانی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که نقش کی‌روش در تیم امید چیست و آیا بر عملکرد کادر تیم امید نظارت می‌کند و یا صرفا مشورت می‌دهد و یا غیر از این است، تصریح کرد: طبق قراردادی که کی‌روش با فدراسیون فوتبال دارد یکی از وظایف ایشان نظارت بر برنامه‌های تیم امید است. حتی در جلسه‌ای که با این مربی داشتیم گزارشی از برنامه‌های فنی تیم امید ارائه شد. ایشان بر اساس وظیفه انسانی‌اش عنوان کرد که به تیم امید کمک می‌کند و همکاری با تیم امید جزو وظایف اداری او هم هست.

به گزارش ایسنا، محمد خاکپور در پاسخ به سوالی درباره استفاده از سیدمهدی رحمتی به عنوان سهمیه بزرگسالان تیم امید در بازی‌های مقدماتی المپیک 2016 اظهار کرد: عملکرد رحمتی در رقابت‌های باشگاهی فوق‌العاده است اما چون ما فرصت زمانی کمی داریم و از طرفی دروازه‌بانان تیم امید هم خوب کار می‌کنند، بنا نداریم در این مرحله از بازیکن بزرگسال در تیم امید استفاده کنیم.

سرمربی تیم امید در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درباره کیفیت همکاری باشگاه‌ها از جمله سپاهان و فولاد و همچنین تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با تیم امید این گونه پاسخ داد: تا به امروز همه مربیان و باشگاه‌ها تعامل خوبی با تیم امید داشته‌اند اما در عین حال در گذشته هیچ موقع تیم امید فرصت استفاده از تمامی بازیکنان مد نظرش را نداشته است. در مدت اخیر ما سعی کردیم از تمامی داشته‌های ممکن استفاده کنیم و تعامل خوبی هم با باشگاه‌ها برقرار بود. ما بعد از هر اردو ضمن تشکر از مربیان و تیم‌ها گزارشی از عملکرد تیم امید را هم برایشان می‌فرستادیم تا در جریان کار قرار بگیرند.

وی افزود: تنها تیم فولاد در اردوی قبلی نتوانست بازیکنان مد نظر تیم امید را در اختیار ما قرار دهد و عنوان کرد: چون با کمبود نفرات مواجه است و بازیکن آسیب دیده دارد لذا در نبود بازیکنان ملی‌پوش خود دچار مشکل می‌شود و نمی‌تواند اردویش را برگزار کند. در هر حال امیدواریم در آینده بتوانیم از تمامی بازیکنان مدنظرمان در اردوهای تیم امید استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، در ادامه نشست خبرنگاری از محمد خاکپور پرسید آیا بهتر نبود برای موفقیت تیم امید از کادر فنی مجرب‌تری استفاده می‌کردید کما اینکه خودتان هم تجربه مربی‌گری بالایی ندارید و اگر در جایی هم بودید، نتایج قابل توجهی نگرفتید، اظهار کرد: با تمام احترامی که برای نظر شما قائل هستم اما معتقدم کادر فنی ما یکی از مجرب‌ترین و باشخصیت‌ترین کادرهای مربی‌گری است که فوتبال ایران می‌توانست برای تیم امید تشکیل دهد. از نظر تجربه ما مربیانی چون محمد مایلی کهن و مجتبی تقوی را در کنار خود داریم. به لحاظ فنی، مجید صالح و هادی طباطبایی کنار ما هستند که صالح سابقه فعالیت کنار کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی را دارد و طباطبایی هم از کارشناسان فوتبال ماست. همین طور سعید عزیزیان هم تجربه خوبی در بحث مربی‌گری دروازه‌بان‌ها دارد.

وی افزود: همچنین همه این مربیان به لحاظ شخصیتی چه زمانی که فوتبال بازی می‌کردند و چه زمانی که مربی بودند و هستند از باشخصیت‌ترین مربیان فوتبال ما به شمار می‌آیند. در این کادر من به عنوان کم‌تجربه‌ترین مربی افتخار می‌کنم که با این گروه کار می‌کنم و شما هم به ما فرصت بدهید با توجه به فرصت کمی که داریم بتوانیم تیم خوبی را بسازیم.

حبیب کاشانی در پاسخ به سوالی در مورد مشکلاتی که پیش از این برای خروج بازیکنان ملی‌پوش از کشور رخ می‌داد و اقداماتی که برای جلوگیری از وقوع مجدد این اتفاقات انجام شده است، گفت: تقریبا در سه اردویی که در قطر،‌ عمان و ترکیه برگزار کردیم، موردی نداشتیم یا کمترین موردی پیش آمد که با مشکل مواجه شویم و این به دلیل این است که امروز ارتباطی بین فرماندهان سپاه، نیروی انتظامی و ارتش با تیم امید اتفاق افتاده و در کمتر از 48 ساعت می‌توانیم برای خروج بازیکنان هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم. باید توجه کرد که ما در تیم المپیک 30 بازیکن مثل مهرداد پولادی داریم که یا سرباز و یا دانشجو هستند. اگر بخواهم روند این هماهنگی‌ها که بسیار پیچیده است توضیح دهم باید بگویم که لازم است در ابتدا فدراسیون نامه‌ای به کمیته المپیک بدهد. از کمیته المپیک هم نامه‌ای به وزارت ورزش و از آنجا به ستاد کل نیروهای مسلح و از آنجا به تربیت بدنی سپاه و ارتش و در نهایت نامه به حفاظت اطلاعات ارجاع داده می‌شود که آنجا 25 روز فرصت دارند تا به درخواست ما پاسخ دهند. با این وضع عملا به نظر می‌رسد که ما نباید از کشور خارج شویم اما با تعامل‌هایی که انجام شده امروز می‌توانیم در کمتر از 48 ساعت مجوز خروج 19-18 بازیکن را بگیریم و باید از همه نهادهایی که در این زمینه به ما کمک می‌کنند تا فعل خواسته را صرف کنیم تشکر کنم.

در ادامه مدیر تیم ملی المپیک در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران درباره محل میزبانی بازی‌ها که ابتدا به پیشنهاد فدراسیون فوتبال شهر اهواز انتخاب شده بود و کادر فنی با آن مخالفت کردند گفت: طبیعتا کادر فنی جلسات مختلفی برای انتخاب مکان برگزاری بازی‌ها داشتند و با توجه به اینکه قرار بود عده‌ی بسیار زیادی در این بازی‌ها حضور پیدا کنند و با توجه به شرایط جوی اهواز و بحث ریزگردها و از طرفی حضور کشور عربستان برای جلوگیری از حساسیت‌های احتمالی ترجیح دادیم تهران را به عنوان شهر میزبان برای برگزاری بازی‌ها انتخاب کنیم اما با این که زمین دستگردی برای میزبانی انتخاب شده شرایط میزبانی با نپال یا افغانستان تفاوتی نخواهد کرد و امیدواریم که این مشکل حل شود.

کاشانی درباره چرایی انتخاب ورزشگاه دستگردی گفت: برای برگزاری دو بازی در یک روز در استادیوم 4 رختکن نیاز است که آزادی این تعداد رختکن را ندارد و آقای تاج قول داده که این مشکل را رفع کند. از طرفی بحث دیگر هزینه‌های برگزاری بازی در این استادیوم‌ها است که طبیعتا استادیوم دستگردی ارزان‌تر است و شاید فدراسیون به خاطر کاهش هزینه‌های خود این زمین را انتخاب کرده است.

در ادامه محمد خاکپور در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص تفاوت‌های این تیم با تیم نلو وینگادا توضیح داد: فکر می‌کنم تفاوتی که این تیم با تیم‌های 40 سال گذشته دارد، این است که آن تیم‌ها شخصیت ملی نداشتند و بازیکنان وقتی در آن تیم‌ها حاضر می‌شدند به این شکل به آن‌ها نگاه نمی‌کردند اما در حال حاضر رقابت در تیم ما به قدری بالاست که کسی نمی‌داند در زمین بازی خواهد بود یا نه و تیم ملی شخصیتی پیدا کرده که با تیم بزرگسالان تفاوتی نمی‌کند.

خاکپور در ادامه گفت: من 25 آذر مسئولیت این تیم را قبول کردم. در آن زمان 25 نفر چند روزی بود که توسط فدراسیون دعوت شده بودند و تمرین می‌کردند. در ابتدا برای محک زدن این بازیکنان اردوی کیش را برگزار کردیم و نتیجه گرفتیم که این بازیکنان تمام بضاعت فوتبال ما برای تیم امید نیستند. پس از بررسی‌ها به این نتیجه رسیدیم که حدود 50 نفر از بازیکنان لیگ برتری و حدود 50 نفر دیگر از لیگ دسته یک دعوت کنیم و اردوی کوتاه مدتی برگزار کردیم که در نهایت 15-14 نفر از بازیکنانی که قبلا دعوت شده بودند را با بازیکنان جدیدی که انتخاب کردیم، تعویض کردیم و تیم جدیدی ساختیم و اگر من گفته بودم که نیاز به زمان دارم، به همین دلیل بود.

سرمربی تیم ملی امید افزود: فکر می‌کنم بازیکنان مستعد و خوبی پیدا کردیم که در آینده می‌توانند به فوتبال ملی ما کمک کنند.

خاکپور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر استفاده یا عدم استفاده از سردار آزمون و جهانبخش در بازی‌های مقدماتی گفت: این دو بازیکن از بهترین‌های ما هستند که قطعا در همه مراحل سعی خواهیم کرد از آن‌ها استفاده کنیم.

مدیر تیم ملی امید درباره اظهار نظر محمد مایلی کهن مبنی بر دعوت از بازیکنان دورگه به تیم ملی امید نیز گفت: اعتقاد دارم هر ایرانی در هر جای جهان که باشد اگر می‌تواند به تیم کمک کند، باید بیاید و کمک کند. من این را در پرسپولیس با آوردن افشین قطبی از کره ثابت کردم. همین طور در سال‌هایی که محمد خاکپور در ایران نبود از او دعوت می‌کردم که برای کمک به تیم‌های ملی به ایران بیاید که ایشان نیز در نهایت موافقت کردند.

کاشانی افزود: در حال حاضر فرصت ما کم است و نمی‌توانیم بیش از این برای کشف استعدادهای دیگر فوتبال ایران زمان صرف کنیم. در حال حاضر نگاهی که به تیم بزرگسالان هست، به تیم امید نیز هست و ما به سمت شخصیت دادن به تیم ملی المپیک حرکت کرده‌ایم و در حال حاضر نیز با مشکلات خروج بازیکنان و یا برگزاری اردوها و یا لباس و مسائل کوچکی از این دست مواجه نیستیم و برنامه‌ریزی خود را برای رفتن به سطوح بالاتر انجام می‌دهیم.

به گزارش ایسنا، خاکپور درباره اردوهای اخیر تیم امید اظهار کرد: اردوی کیش برای شناخت بازیکنان بود و در اردوی عمان هم بازی‌ خوبی مقابل تیم امید این کشور انجام دادیم. در اردوی ترکیه هم سعی کردیم اردوی شبیه سازی شده‌ای را داشته باشیم. به طوری که یک هفته تمرین کرده و چهار بازی تدارکاتی انجام دادیم. در تمام اردوها درخواست هایی کرده بودیم مدیریت تیم امید درخواست‌هایمان را اجابت کرد و امکانات لازم برای ما فراهم شد.

خاکپور همچنین درباره انگیزه بازیکنان برای رقم زدن موفقیت در تیم امید تصریح کرد: به عنوان کسی که زمانی در این تیم بازی کردم و شرایط این تیم را می دانم انگیزه را باید کادرفنی به بازیکنان بدهد. این تیم امید سراسر انگیزه است و توانسته خود را در اردوها نشان دهد. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های رسمی هم همین طور باشیم.

به گزارش ایسنا، بهنام برزای نیز در این نشست در پاسخ به سوالی مبنی بر این که علت نتیجه‌ نگرفتن تیم امید در سال‌های گذشته چه بوده است، گفت: تیم امید در سال گذشته مشکلات متعددی داشت و فکر می‌کنم یکی از مهم‌ترین آنها عدم شناخت کافی کادرفنی از بازیکنان بود.

برزای درباره حضورش در استقلال و پیشنهاداتی که داشته است گفت: من پیشنهادات متعدد خارجی داشتم. با این که استقلالی بودم اما همواره از پرسپولیس پیشنهاد داشتم به ویژه‌ در زمان علی دایی که سرمربی این تیم بود. خودشان با من تماس گرفتند و خواستند در پرسپولیس باشم اما با مشورت‌هایی که انجام دادم نهایتا تصمیم گرفتم به راه‌آهن بروم. در شرایط فعلی هم لطف امیر قلعه‌نویی بود که من را به استقلال دعوت کرد و فکر می‌کنم که یک تصمیم حرفه‌ای در این باره گرفتم.

در ادامه این نشست حبیب کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برای میزبانی مسابقات مقدماتی تیم امید در تهران با مشکلات مالی مواجه است و گفته می‌شود نیاز به بودجه یک تا دو میلیارد تومانی دارد، بیان کرد: از این عدد بی‌اطلاعم و از این که برای این میزبانی مشکلات جدیدی هم هست یا خیر اطلاعی ندارم اما فدراسیون اساسا مشکلات مالی زیادی دارد در جلسه‌ای که با کارلوس کی‌روش داشتیم عنوان شد که مربیان شش ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند به هر حال فدراسیون برای تجهیز همه تیم‌های ملی و مسائل دیگر نیاز به اعتبار مالی سنگینی دارد و درگیر مشکلات عدیده‌ای است و این‌ها فقط مربوط به میزبانی تیم امید نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام پیش‌بینی‌ها برای میزبانی انجام شده و از الان مشخص است که تیم داوری و هر کدام از تیم‌های ملی در کدام هتل مستقر هستند اما متاسفانه فدراسیون الان قسطی کار می‌کند و توانش بالا نیست. در حال حاضر فقط مشکل استادیوم آزادی حل نشده است.

به گزارش ایسنا، محمد خاکپور در ادامه این نشست در پاسخ به این سوال که در صورت عدم نتیجه‌ گیری پاسخگوی انتقادات خواهد بود، گفت: عدم نتیجه‌گیری به عملکرد فنی مربیان برمی‌گردد و اگر خوب کار نکنیم باید از ما انتقاد شود و ما هم باید جوابگو باشیم اما باید توجه داشته باشید که در فوتبال یک سر برد است و یک سر باخت. ما باید تمام توانمان را بالا ببریم.

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی همچنین درباره حل مشکلات تیم امید گفت: ما فردا ساعت 10 با کیومرث هاشمی جلسه داریم و در ادامه هم باید با مهدی تاج و کارلوس کی‌روش جلسه‌ای داشته باشیم فرصت کم است همه ما باید برای تیم ملی کار کنیم. سعی کنیم مشکلات جزئی را برطرف کنیم.

وی همچنین درباره این که پول آماده سازی تیم امید را از کدام محل تامین می کند و آیا کمیته ملی المپیک که زمانی به خاطر حضور مربی خارجی به تیم امید کمک نمی‌کرد و الان به این تیم کمک می‌کند، پاسخ داد: در همین راستا با کیومرث هاشمی جلسه داریم و زمانی که من به تیم امید آمدم عزمم را جذب کردم تا برای حل مشکلات این تیم از تمام توانم استفاده کنم و هیچ ایرادی ندارد که پشت در اتاق فرماندهان نیروی انتظامی بنشینم. من برای تامین هزینه‌های مالی تیم دوستانی دارم که اسپانسر تیم امید می‌شوند از جمله نهادهایی که اسپانسر همین نشست شدند. همچنین یک حساب مشترکی وجود دارد که هر کسی پولی را واریز می‌کند در آن ریخته می‌شود و برای تامین هزینه‌ها از آن استفاده می‌شود به طور مثال ما تخت ماساژ نداشتیم و یا غیر از تعهدی که آل اشپورت برای تهیه البسه تیم داشت 220 میلیون تومان تاکنون لباس خریده‌ایم. هر کسی در هر جایی که کمک کرده به آن حساب واریز شده است.

خاکپور در پاسخ به این سوال مشابه مبنی بر این که اگر تیم امید نتواند با شما به المپیک صعود کند چه آمادگی برای انتقادها دارد، گفت: برای هیچکس خوب نیست که 40 سال به المپیک نرفته‌ایم اما هر کسی مسئولیتی را برای یک ساعت هم قبول می‌کند باید جوابگو باشد. تیم امید نتیجه‌ بگیرد یا نگیرد من پاسخگو می‌مانم و همین جا مقابل شما به سوالات پاسخ می دهم اما از شما می‌خواهم که انصاف را لحاظ کنید. حداقل زمانی که باید با یک تیم کار کرد و انتظار نتیجه‌ داشت یک سال است ولی ما دو ماه است که مشغول به کار شده ایم اگر فکر می کنید که کار 40 ساله را می‌توان در دو سال انجام داد این دیگر به نظر شما برمی‌گردد. طی سال‌های گذشته تصمیم گرفته بودم در فوتبال نباشم اما زمانی که از من خواسته شد که به تیم امید کمک کنم و با توجه به حضور کاشانی این مسئولیت را پذیرفتم و جوابگوی آن خواهم بود.

محمد خاکپور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید با توجه به این که تیم‌های پایه معمولا سبک بازی بزرگسالان را دنبال می‌کنند تا بازیکنان برای رفتن به تیم بزرگسالان آماده شوند، حالا برای مرحله نهایی بازی‌ها که فشار زیادی برای رفتن به المپیک روی تیم است آیا شما با سبک نتیجه‌گرای کارلوس کی‌روش در این رقابت‌ها بازی خواهید کرد پاسخ داد: برای رسیدن به سبک بازی زمان زیادی را باید طی کرد و از طرفی فشار بسیار زیادی در این رقابت‌ها روی تیم است. بنابراین در این مسابقه‌ها از سبک گردشی برای استفاده از بازیکنان کمک خواهیم گرفت تا فشار روی بازیکنان کم شود. البته در مراحل بعدی از نظرات مربیان و کادر تیم ملی بزرگسالان نیز استفاده خواهیم کرد و باید توجه داشت که سبک بازی بر اساس ابزاری که مربی در دست دارد انتخاب خواهد شد و باید صبر کرد و دید در آینده داشته‌های تیم ما چه خواهد بود.

حبیب کاشانی نیز در انتهای این نشست در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که نیرویی مثل زور کارلوس کی‌روش وجود نداشت که بتواند بازی‌های هفته بیست و سوم را جابه‌جا کند تا کار تیم راحت‌تر شود، آیا بهتر نیست از روشی مثل کارلوس کی‌روش استفاده کرد، گفت: ما باید طبق برنامه پیش برویم. در جلسه‌ای که با رییس سازمان لیگ داشتیم به ما گفتند که شما بروید و کار خود را ادامه دهید و ما نیز خواسته‌هایمان را به آن‌ها گفته‌ایم و با توجه به کمی وقت امیدواریم که به ما کمک کنند.

کاشانی افزود: ما به سبک کی‌روش بلد نیستیم کار کنیم. ایشان یک مربی حرفه‌ای و کاربلد هستند و ما به سبک ایرانی خودمان سعی می‌کنیم کارمان را انجام دهیم.

در پایان این نشست بهنام برزای، کاپیتان تیم ملی امید در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا آمادگی برای قبول این مسئولیت سنگین دارید، گفت: من و همه بازیکنان تیم انگیزه بسیار زیادی برای این مسابقه‌ها داریم و تمام تلاش خود را برای موفقیت در این مسئولیت سنگین انجام خواهیم داد.  

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید