×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

چه شد که خطیبی برکنار شد؟


دوشنبه 20 بهمن 1393 12:13:51 PM 

اخبار گوهردشت


 عصر یکشنبه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی در اقدامی غافلگیرانه و پر ابهام رسول خطیبی را از سمت سرمربی‌گری این تیم برکنار کرد. تراکتوری که به گواه کارشناسان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین بازی‌های لیگ را ارائه می‌کرد و در برنامه‌هایی مثل برنامه 90 با نگاه تحسین برانگیز آنالیزورهای این برنامه هم روبه‌رو بود.

تراکتورسازی پیش از آغاز فصل دست به تغییرات زیادی در بازیکنانش زد و بازیکنانی مثل اسدی، نصرتی، بائو، فخرالدینی، طالبی، کریمیان، کاظمینان و دقیقی و ... از این تیم کنار گذاشت و همین مسئله مشکلات و حواشی دوچندانی را برای تراکتوری‌ها به همراه داشت اما تراکتور خطیبی با شروعی خوب در لیگ برتر پاسخ همه انتقادات را داد و تیمش با اقتدار قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد. با این‌حال با آغاز نیم فصل دوم تراکتورسازی نتوانست در اندازه‌های نیم فصل اول باشد و البته شاید این افت کمی هم طبیعی بود؛ همان افتی که تیمی مثل استقلال هم در اواسط فصل دچارش شد اما از آن گذر کرد اما مدیران تراکتورسازی ظاهراً بدشان نمی‌آمد که با دست خود تیمشان را به سمت بحران حرکت دهند.

تراکتورسازی در سال‌های گذشته هم در اواسط فصل با بحران‌هایی خود ساخته از کورس قهرمانی عقب ماند و حالا این اتفاق در این فصل هم رخ داده است. این تیم تبریزی که هواداران متعصبی هم دارد ظاهرا هنوز به بلوغ مدیریتی نرسیده و آنها صرفا برای حل مشکلات به پاک کردن صورت مسئله علاقمندند. گواه این مطلب بی اطلاعی سردار آجرلو، عضو هیات مدیره تراکتورسازی است که با اعتراض به این اتفاق از سمتش کناره‌گیری کرده است.

در این مطلب کوتاه قصد دفاع از رسول خطیبی را نداریم اما بی شک این سوال همه هواداران تراکتورسازی است که دقیقا مدیران تراکتورسازی با چه هدفی دست به تغییر در این تیم زده‌اند؟ چراکه این تیم هنوز مدعی قهرمانی است و قدرت تهاجمی تراکتوری‌ها آنقدر بالا هست که برای هر دفاعی مشکل‌ساز شوند. سعید عباسی مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگویی که با ایسنا داشت خواسته تیمش را کسب سهمیه آسیایی دانست اما این سوال مطرح است که آیا واقعا رسول خطیبی و شاگردانش چنین توانایی‌ای نداشتند؟ تیمی که به همراه استقلال با 33 گل زده برترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و برابر هیچ تیمی از قبل بازنده نیست.

برکناری رسول خطیبی درد دیگری از فوتبال ایران را نشان داد و آن هم اینکه چرا نباید به مربیان جوان بها داد و این دقیقا همان اشتباهی بود که پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی کرد. شاید رسول خطیبی هم چوب جوانیش را خورده و هم چوب جوانگرایی در تیمش را خورده است. با این‌حال باید صبر کرد و منتظر واکنش او و عباسی مدیرعامل این باشگاه بود تا شاید زوایایی دیگری از برکناری او مشخص شود. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید