×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

تعهدات لازم برای خرید سیم‌کارت


دوشنبه 20 بهمن 1393 12:23:59 PM 

اخبار گوهردشت


 طی هفته‌های گذشته در راستای مبارزه با مشکل سیم‌کارتهای جعلی و سوءاستفاده‌هایی که در موارد متعدد به واسطه این سیم‌کارت‌ها صورت می‌گیرد، اپراتورها موظف به جمع‌آوری و ثبت کد ملی مشترکان خود شده‌اند تا بدین ترتیب به گفته وزیر ارتباطات فضای استفاده از موبایل فضایی پاک و سالم شود.

اما در این میان به نظر می‌رسد یکی از مسائلی که باعث شده حجم سیم‌کارتهای احراز هویت نشده در سطح کشور بالا برود، بحث بی اطلاعی و بی‌توجهی برخی خریداران نسبت به ضوابط و مقررات مربوط به خرید سیم‌کارت است.

در واقع بر اساس ضوابط عمومی فرد زمانی که به خرید یک سیم‌کارت اقدام می‌کند، متعهد به رعایت ضوابط و مقررات عمومی مربوطه می‌شود. بر این اساس مشترک هنگام خرید سیم‌کارت اعلام می‌کند به طور ضمنی این مقررات را پذیرفته است. مقررات و ضوابط عمومی که هنگام خرید به طور ضمنی با آنها موافقت می‌شود، به شرح ذیل است:

تلفن همراه و سیم‌کارت مربوطه را وسیله مزاحمت و سوءاستفاده قرار ندهم.

در استفاده از تلفن همراه خود تنها از تجهیزات مجاز استفاده کنم.

بدون اجازه شرکت مبادرت به واگذاری حق الامتیاز تلفن همراه خود به دیگری تحت هیچ یک ازعناوین حقوقی نکرده و هنگام واگذاری حق الامتیاز تلفن همراه خود به دیگری فقط براساس دستورالعملهای جاری اپراتور عمل کنم.

همچنین درخصوص مشترکان سیم کارتهای اپراتور اول این نکته نیز وجود دارد که مالک سیم‌کارت متعهد می‌شود مادامی که با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه در شرکت ارتباطات سیار به تعویض نشانی خود مبادرت نکرده باشد کلیه مکاتبات، اخطاریه‌ها و صورتحسابها به نشانی اعلام شده ارسال می‌شود و هرگونه اعتراض، عذر و بهانه و ادعایی از طرف مالک ساقط است.

همچنین از ضوابط عمومی خرید سیم‌کارت است که به محض مفقود شدن دستگاه تلفن سیار و یا سیم کارت، مشترک موضوع را اطلاع‌رسانی کند.

علاوه بر این مشترک متعهد می‌شود کلیه مقررات، آئین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، تعرفه‌های جاری و آنچه در آینده از مقامات و مراجع صلاحیت‌دار شرکت بگذرد، رعایت کند و مورد عمل قرار دهد. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید