×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

پخش 6 نمایش رادیویی تا پایان هفته


سه شنبه 21 بهمن 1393 10:54:10 AM 

اخبار گوهردشت


 نمایش "جوشش" به نویسندگی محسن عباسی و کارگردانی جواد پیشگر که 22 بهمن ماه به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود، درباره‌ی فردی است که قبل از انقلاب در پاسگاهی مشغول به کار است. او به مردم برای تظاهرات علیه شاه کمک می‌کند و در این بین اتفاقاتی می‌افتد.

رضا عمرانی، مهدی نمینی مقدم، مهرداد مهماندوست، اسماعیل بختیاری، حمیدرضا یزدانی، نورالدین جوادیان و عبدالعلی کمالی از جمله بازیگران "جوشش" هستند و فرهنگ جولایی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

این نمایش 22 بهمن ماه ساعت 7 صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین "چشم های رنگین کمان " نمایش دیگری که در همین روز ساعت 22:30 به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

"چشم های رنگین کمان " نوشته‌ی رویا اسدی و به کارگردانی صدرالدین شجره درباره ی حاکم پیری است که فرزند پسری دارد، او زبان پرندگان را می فهمد و در این میان با پرنده ای عجیب مواجه می شود.

هنرمندانی همچون ثریا قاسمی، اسماعیل بختیاری، امیر جوشقانی، سعیده فرضی، آشا محرابی، رامین پورایمان، محمد پورحسن، ایوب آقاخانی، امیرفرحان نیا و حبیب بختیاری در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند و فرهنگ جولایی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش، 21 بهمن ماه ، ساعت 9 صبح نمایش " روز به خاطر ماندنی" به نویسندگی زهرا دلیری و کارگردانی جواد پیشگر از رادیو نمایش پخش می شود.

داستان این نمایش درباره‌ی کارمند منضبط و لایقی است که دو کارمند دیگر به او حسادت می‌کنند و در این میان اتفاقاتی رخ می دهد.

این نمایش با هنرمندی بیوک میرزایی، عبدالعلی کمالی، محمد عمرانی، حسین فلاح، صدیقه کیانفر، احمد شمس آصف و بازی درخشان مرحوم احمد آقالو از رادیو نمایش پخش می‌شود که شهریار کرمی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد.

همچنین نمایش "ماشین دوزخی" به تهیه‌کنندگی شهلا نیساری، نیز در همین روز ساعت 19:30 از رادیو نمایش پخش خواهد شد که داستان آن درباره‌ی دکتر روانشناسی است که برای کمک به بیمارانش روش‌های متفاوتی را به کار می‌برد.

این نمایش به نویسندگی محسن عباسی، کارگردانی مهین فردنوا و با هنرنمایی مرحوم احمد آقالو و علی میلانی به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

در روزهای 23 و 24 بهمن ماه نیز، دو سریال رادیویی "یادگار سال های رنج" و "بلوا" از رادیو نمایش پخش خواهد شد.

"یادگار سال‌های رنج" با بازی و کارگردانی میکائیل شهرستانی و به نویسندگی مریم فتحی، داستان زندگی دزدی است که تمام سال‌های عمرش را در زندان گذرانده است و زمانی که از زندان آزاد می شود به دنبال راهی می‌شود تا به زندان بازگردد اما در این بین آشنایی او با انسان پارسایی مسیر زندگی اش را تغییر می دهد.

اسماعیل بختیاری، محمد حسن عشقیان، صنم صالحی، نورالدین جوادیان، محمد یگانه، مسعود زنوزی راد، سید مجتبی طباطبایی، حبیب بختیاری، امیر عباس توفیقی از جمله بازیگران این نمایش هستند و محمود احمدی تهیه‌کنندگی، محمد رضا قبادی فر افکتور و علی حاجی نوروزی صدابرداری آن را برعهده دارند. این نمایش بیست و سوم بهمن ماه ساعت 11:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.

همچنین 24 بهمن ماه، نمایش رادیویی "بلوا" به نویسندگی حسین حلاج، کارگردانی اکبر زنجانپور، گویندگی : میرطاهر مظلومی و تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، از رادیو نمایش پخش می‌شود که در خلاصه داستان آن آمده است: زمانی که خان ها بر مردم سلطه داشتند ، آنها را آزار داده و اموالشان را به چپاول می‌بردند و در این بین چند پهلوان غیور به همراه مردم بر ضد آنان شورش می کنند.

احمد گنجی، محسن بهرامی، عرفان ابراهیمی، سینا نیکوکار ، اکبر مولایی، رضا عمرانی، محمد آقامحمدی، امیر زنده‌دلان، صنم صالحی، محمد یگانه، قبان نجفی، محمد شریفی مقدم، مونا صفی، سلمان خطی، امیر عباس توفیقی و علی زرینی و ... از بازیگران این نمایش رادیویی هستند که به صدابرداری رضا طاهری و افکتور نرگس موسی پور ساعت 6:30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود. 

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید