×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

چرا برخی‌‌ها صدای خرد شدن ستون فقرات مردم فقیر را نمی‌شنوند


 

اخبار گوهردشت


 مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس نهم در جمع مردم همدان ضمن تاکید بر اینکه فرار نخبگان و بی انگیزگی آنان یعنی از دست رفتن تحول بیان داشت: نگاه امنیتی به نخبگان یعنی فراری دادن آنها یا بی انگیزگی در حل مشکلات واقعی کشور.

وی ادامه داد: از دانشجویان دکتری که حداقل معیشت برایشان فراهم نشده است نباید انتظار تحول داشت. وضعیت در کشور به نحوی است که قیمت بعضی از اتومبیل‌های شخصی، برابر با کل دارایی 15 خانواده است.

عضو هیات رئیسه مجلس نهم خاطر نشان کرد: مردم فقیر در حال جان دادن هستند و بعضی‌ها صحبت از حرف‌های روشنفکری می‌زنند.

بذرپاش با طرح این سوال که چرا برخی‌های صدای خرد شدن ستون فقرات مردم فقیر را نمی‌شنوند بیان داشت: با اختلاس و بی‌عرضگی اقتصادی، برای مردم گرسنه و زجر کشیده ساخته نمی‌شود.

وی اضافه کرد: تحول و نوگرایی باید در کار و خدمت برای مردم باشد، نه ویژه خواری از جیب مردم مستضعف. هرکه برای این مردم کاری بکند برنده واقعی است و برد – برد واقعی در خدمت به این مردم در مسیر آرمان های الهی است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: رویش‌های انقلاب آماده در اختیار گذاشتن تفکر فرهنگی انقلاب اسلامی خود، جهت پیشرفت کشور هستند. متاسفانه دولت آسیب‌های اجتماعی را بسیار در قالب های بروکراتیک دنبال می‌کند.

بذرپاش خاطر نشان کرد: تاکید من در همه حال این بوده است که بین برادران مؤمن، اختلاف مصلحت نیست. امروز کشور به اتحاد نیروها احتیاج دارد. امروز کشور به نیروهای مؤمن نیروهای پای کار و انقلابی در عرصه های کار و سازندگی نیاز دارد.

وی بیان داشت: اصول انقلابی و ارزش‌های اسلامی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل مدیریت مردمی، برنامه‌ای است که دشمنان این ملت به عدم تحقق آن چشم دوخته‌اند.

عضو هیات رئیسه مجلس نهم گفت: مردم به آرزوها و آرمان‌های خودشان در نظام مردم سالار دینی دست نیافته‌اند و راه دست یافتن به آن آرمان جز در سایه تلاش و کوشش محقق نخواهد شد.

بذرپاش تصریح کرد: کانون‌های قدرت و ثروت عقیم کننده توسعه سیاسی در کشور هستند. بحران اقتصادی امروز ماحصل برخی مدیریت‌های توصیه پذیر از سوی موسسات بین المللی از جمله بانک جهانی است.

همچنین این عضو هیات رئیسه مجلس نهم در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی همدان گفت: فاصله بین برخی مسئولین و طبقه زحمتکش کشاورز جامعه باعث شده است تا هیچ تصوری از زندگی یک کشاورز نداشته باشند

وی بیان داشت: نمی‌توان از اقتدار و استقلال ملی حرف زد و توجهی به بخش کشاورزی نداشت، اگر این نفت‌خورها از سر اقتصاد کنار بروند، می توان کشور را به نحو صحیح اداره کرد

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهار داشت: بدنه تخصصی و کارشناسی کشور از نحوه مدیریت و برنامه ریزی ژنرال‌های اقتصادی ناامید است. سیستم بانکی با سود‌های نجومی به تنه صنعت و کشاورزی شلاق می‌زند و آقایان نرخ رشد و اشتغال را عدد سازی می کنند.

بذرپاش ادامه داد: سیستم بانکی کشور به هیچ وجه در خدمت صنعت و کشاورزی و اشتغال نیست و با دخالت در این حوزه ها و سود های ربوی، کشور را به بن بست کشانده است

وی تصریح کرد: برای برپا کردن یک سوپرمارکت باید مجوز گرفت اما وقتی پول مردم در برخی موسسات به تاراج می رود، میگویند غیر مجاز بوده است. بانک ها و موسسات مالی، حیات خلوت دولت‌ها نیستند که منابع آن‌ها را مصرف کنند و بعد که به مشکل خوردند با یک برچسب «غیر مجاز» صورت مسئله را پاک کنند و مردم را مقصر بدانند.

عضو هیات رئیسه مجلس نهم گفت: کشور از رکود خارج نشد اما دلار از رکود خارج است. آیا وام 3 میلیون تومانی در شان بازنشستگان عزیز ماست که برای آن مراسم قرعه کشی هم راه می اندازند؟

بذرپاش با تاکید بر اینکه مردم در پای عابر بانک‌ها بجای اینکه پول بگیرند قسط می‌پردازند خاطر نشان کرد: نظام اقتصادی کشور نه دولتی است و نه مردمی، نظام اقتصادی برخی آقایان خاص است

وی گفت: امروز خانواده ایرانی بهت زده از تورم جامانده است. جوانان تحصیل کرده، به دلیل رکود در فضای کسب و کار توفیقی نمی‌یابند برجامی نگریستن به اقتصاد یعنی نزدیک به سه برابر شدن حجم نقدینگی در یک دوره چهار ساله بدون تحرک بخش صنعت و کشاورزی.

بذرپاش با تاکید بر اینکه باید نهضت کاروکارآمدی در کشورراه بیاف

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید