×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

۳۲۵ میلیارد ساعت کار با اپلیکیشن‌های اندروید در سه‌ماهه‌ی سوم سال


 

اخبار گوهردشت


 شرکت تحلیل اپلیکیشنApp Annie روز دوشنبه در آخرین گزارش شاخص بازار خود اعلام کرد در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷، کاربران تقریبا ۳۲۵ میلیارد ساعت صرف کار با اپلیکیشن‌های اندروید کرده‌اند! این رقم نشان‌دهنده‌ی رشد سالانه‌ی ۴۰۰ درصدی در اکوسیستم اندروید است و گزارش نشان می‌دهد که این رقم در این شرایط حفظ خواهد شد. از نظر عملکرد کلی پیش‌بینی شرکت این است که پلی استور و اپ استور تا سال ۲۰۲۱ به مرز ۲۴۰ میلیارد دانلود نزدیک خواهند شد. طبق پیش‌بینی این سازمان انتظار می‌رود تا چهار سال آینده کاربران سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار صرف اپلیکیشن‌های موبایل کنند.

صرف هزینه‌ی درون‌برنامه‌ای هم با نرخ سه برابر دانلود‌های کلی اپلیکیشن در حال رشد است و نشان می‌دهد که بازار جهانی نرم‌افزار موبایل در حال رشد است و کاربران اندروید هنوز هم به دانلود اپلیکیشن‌های بیشتری می‌پردازند؛ اما مطابق سال‌های قبل، مالکان دستگاه‌های iOS هزینه‌ی بیشتری صرف اپلیکیشن‌ می‌کنند و آمار سه‌ماهه‌ی سوم سال، هزینه‌ی ۱۷ میلیارد دلاری را نشان می‌دهد که در مقایسه با سال گذشته ۲۸ درصد بیشتر است. دانلود اپلیکیشن‌های اندروید در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۷ به مرز ۱۷ میلیارد رسیده که به معنی رشد سالانه‌ی ۱۲۵ درصدی است. از سوی دیگر، App Annie تخمین می‌زند که در سه‌ماهه منتهی به ۳۰ سپتامبر، ۱۶ میلیارد اپلیکیشن iOS دانلود شده که این رقم با افزایش ۱۱۵ درصدی سالانه همراه بوده است. به بیان دیگر، اپلیکیشن‌های اندروید با سرعتی بیشتر از گذشته، در حال سبقت از رقبای iOS خود هستند. هندوستان یکی از عوامل اصلی رشد دانلود اپلیکیشن‌ اندروید است؛ به‌طوری که این رقم  در ۱۲ ماه گذشته در کشورهای آسیای جنوبی دوبرابر شده است.

اندروید از نظر دانلود اپلیکیشن از رقیب خود iOS پیشی گرفته است؛ از طرفی iOS بر اساس افزایش وسعت حاشیه‌‌ی آماری، از نظر دانلود درون‌برنامه‌ای از اندروید جلو افتاده است. طبق تخمین App Annie، بیش از ۱۱ میلیارد دلار در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۷ در اپلیکیشن‌های iOS هزینه شده که نسبت به اکوسیستم اندروید، ۹۵ درصد بیشتر است؛ درحالی‌که تفاوت این دو در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۶ تنها ۹۰ درصد بود. اپلیکیشن‌های سرگرمی در طول سه‌ماهه‌ی آخر در هر دو پلتفرم محبوبیت یکسانی داشتند و در مقایسه با سه‌ماهه‌ی مشابه سال گذشته در اندروید با رشد ۴۵ درصدی روبه‌رو بودند و به سومین نسل بزرگ در پلی استور تبدیل شدند و به  بالاترین رتبه‌بندی تا امروز دست یافتند.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید