×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم
پرينت خبر

راه‌اندازی 600 هزار ایمیل دانش‌آموزی در سال جاری


یکشنبه 26 بهمن 1393 1:31:31 PM 

اخبار گوهردشت


 حجت الاسلام و المسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه همواره در فعالیت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی دوفعالیت اصلی را دنبال می‌کنیم اظهار کرد:‌ نخست آنکه هرچه فعالیت فناورانه اتفاق بیافتد سازمان پژوهش تولید محتوای آن را برعهده دارد.

وی افزود: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. بسیاری از کتب درسی ما در محیط وب قابل دسترسی هستند و علاوه بر این تولید غیربرخط هم داشته‌ایم و لوح‌های فشرده آموزشی منتشر کرده‌ایم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه ما یکی از ارکان گسترش محتوا به زبان فارسی در فضای مجازی هستیم عنوان کرد: در کشور چندین پایگاه اطلاع رسانی و تولید محتوا وجود دارد که از جمله مهمترین آنها می‌توان به شبکه ملی رشد اشاره کرد.

محمدیان تصریح کرد: وظیفه کلیه برنامه‌ریزی‌ها درخصوص آموزش‌های فناورانه به دانش آموزان برعهده سازمان پژوهش است و توسعه آن را در سال آینده دنبال می‌کنیم. امسال ظرفیت 600 هزار ایمیل دانش آموزی را با همکاری وزارت ارتباطات راه‌اندازی کردیم که اکنون نزدیک به 140 هزار دانش آموز از ایمیل خود استفاده می‌کنند. آنها در محیط کلاس درس آموزش می‌بینند و از محیط امنی به رایانه متصل می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های در دست انجام از جمله عهده دار بودن نمایندگی بنیاد آی سی دی ال اشاره و عنوان کرد: سازمان پژوهش آموزش و صدور گواهی بین‌المللی مهارت‌های هشت گانه رایانه را راهبری می‌کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد دانش آموزان در خصوص استفاده از رایانه و فضای مجازی جلوتر از آموزش و پرورش حرکت می‌کنند گفت: خیر اینگونه نیست و این گفته به معنای آن است که آموزش و پرورش در انتقال مبانی رایانه به دانش آموزان کمک کرده و در این زمینه موفق بوده است.

استفاده از این خبر تنها با ذکر منبع و لینک مجاز است

شما در باره اين خبر چه فكر ميكنيد؟

نظر خودتان را در باره این خبر به همه بگویید

: براي نظر گذاشتن با فشردن لينك زير لاگين كنيد

Login



افرادی که ممکن است به آنها علاقه مند باشید